Coöperatie Hoogstraten biedt al meer dan 90 jaar aardbeien aan op de Belgische en internationale markt en dat mag gevierd worden. Met de slogan 'Hoogstraten ... Dan is't goe!' worden de aardbeien één week lang extra in the picture gezet in het straatbeeld, via social media, de supermarkt, op de radio en tijdens tal van activaties.

Week van Hoogstraten wordt een mix van verschillende PR-stunts met als belangrijkste doelstelling de naamsbekendheid van Hoogstraten Aardbeien te vergroten en mensen goesting te geven in aardbeien.
Speciaal voor deze nieuwe campagne wordt de verpakking van de aardbeien in een ander jasje gestoken. Aan de hand van een OR-code kan de consument het verhaal achter Hoogstraten Aardbeien ontdekken.
"Er is geen betere manier om mensen te enthousiasmeren over onze heerlijke aardbeien dan ze door hen te laten proeven. Door middel van begeleide tastings bij verschillende supermarkten willen we het aankoopgedrag positief beïnvloeden", aldus Coöperatie Hoogstraten. Er zullen ook tientallen bussen doorheen heel Vlaanderen rijden met promotie voor Hoogstraten Aardbeien. In Gent en Antwerpen kregen ook de trams de nodige aankleding.
"De activatie waar we het meest naar uitkijken is deze naar het grote publiek. Samen met onze externe partner zullen we iedere dag van de werkweek neerstrijken in een stad om er vanuit de Hoogstraten Vendingmachine smakelijke aardbeien uit te delen. Eerst en vooral zullen de mensen mogen poseren voor onze fotomuur en deze foto kunnen ze dan gebruiken als muntje voor de machine. Deze krijgen ze dan terug met een branded fotokader en enkele heerlijke Hoogstraten Aardbeien."
"We zullen de mensen aanmoedigen om hun geluksmomentje te delen door een overnachting in een Glamping te verloten. Daarnaast zal vanaf maandag 6 mei onze nieuwe radiospot op Radio 2, Studio Brussel en Q-Music te horen zijn."
Tot slot zal de komende weken meer ingezet worden op social media. Coöperatie Hoogstraten kan daarbij rekenen op hun vaste ambassadeurs Roger van Damme en Chloe Kookt. Dit jaar zullen bovendien een 10-tal andere contentcreators hun volgers trakteren op informatie en tips en tricks over de producten van de veiling.
Beleef de campagne via Facebook (@cooperatieHoogstraten) & lnstagram (@hoogstraten.enjoy) en www.hoogstraten.eu/danistgoe
Actueel

Gebakken met lokale producten, traditionele technieken en veel liefde
De opkomst van microbakkerijen
Lees artikel

+ 2.000 kilo geoogst en rechtstreeks verkocht
Delhaize en Vestaculture vieren 8 jaar Urban Farm-project
Lees artikel
