Tv-spot zet troeven van varkensvlees van bij ons in de kijker

2 min.

Trots op die van ons

Van 8 tot 21 mei is er een nieuwe tv-spot te zien voor varkensvlees van bij ons, met twee varkenshouders en een slager in de hoofdrol. Door de mensen achter het product te tonen, wil VLAM de kloof verkleinen tussen de consument en de landbouw.

VLAM wil de consument informeren en inspireren om op een bewuste manier te genieten van het lokaal stukje vlees op zijn bord. De campagne benadrukt de lekkere smaak van varkensvlees van bij ons, het vakmanschap van de sector en de troeven van lokaal.

De eerste golf zal lopen op VTM, VTM 2, VTM 3 en VTMGO, ondersteund door online artikels op hln.be. De tv-spot kadert binnen een ruimere campagne voor varkensvlees die via diverse mediasamenwerkingen gevoerd wordt. In het najaar worden deze acties herhaald.

TIP: besteed in deze periode ook extra aandacht aan het varkensvlees van bij ons in jouw winkel! Zo kan jij meeprofiteren van de inspanningen van VLAM.  

Gerelateerde artikels

Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
De juiste reflex

Lekker van bij ons

De juiste reflex

2 min.
Lekker van bij ons Connect

De weg naar culinaire verbinding met lokaal lekkers

Lekker van bij ons Connect

2 min.

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy