Profiteer mee van de grote Superbuurt-mediacampagne
Maandag 30 september start onze grote Superbuurt mediacampagne. Via vijf paginagrote advertenties in (Het Nieuwsblad, De Standaard, Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen en Billie), een radiospot op Radio2 én een grappige video met stand-upcomédienne Soe Nsuki roepen we klanten op om tijdens het Weekend van de klant bij hun buurtsuper langs te gaan en een bedankje te geven via Superbuurt.be (voor 31/10).
TIP: Bedankjes geven (en stemmen) kan al vanaf nu maandag 30 september!
Advertentie
Woensdag 2 oktober 2024 publiceren we vijf paginagrote advertenties in Het Nieuwsblad, De Standaard, Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen en Billie.
In die advertenties roepen we klanten op om tijdens het Weekend van de klant naar hun buurtsuper te gaan om een lekkere reep Tony’s Chocolonely melk-zeezout-karamel in ontvangst te nemen. We vragen ook dat ze hun favoriete buurtsuper bedanken (of een stem te geven). De klant maakt dan kans op leuke prijzen en jij maakt kans om Buurtsuper van het jaar 2024 te worden. Bedankjes geven (en stemmen) kan al vanaf nu maandag 30 september!
Radiospot, video en social media
De eerste twee weken van oktober loopt er ook een spot op Radio2 en zusterzender BeneBene waarin we klanten vragen om hun favoriete buurtsuper te bedanken.
De call-to-action in die spot komt van B-girl (breakdancer), dj en stand-upcomédienne Soe Nsuki. We maakten met haar ook een grappige video die centraal zal staan in de campagne.
TIP: Je kan de spot met Soe ook op jouw social media delen! Volg hiervoor de social media van Superbuurt.be via Instagram en Facebook.
Online delen we via die social media trouwens de hele maand leuke posts en filmpjes om klanten op te roepen om langs te gaan bij hun buurtsuper en bedankjes in te sturen! Die posts kan jij uiteraard ook delen op jouw social media.
Succes!