Prijzen verse groenten en fruit onder druk
De Belgische veilingen vanuit de koepel LAVA, samen met VLAM, lanceren een campagne om meer lokale groenten en fruit te kopen. Ook op Europees niveau wordt aan de alarmbel getrokken en aangedrongen op meer steun vanuit de EU.
Een tv-spot in samenwerking met VLAM moet vanaf maandag 6 april deze boodschap versterken. De tv-spot zal gedurende 2 weken te zien zijn op de zenders Eén, VTM, Q2, Vitaya, CAZ, RTL-TVI en club RTL, en ook online op Youtube, Facebook en Instagram.
Jij kan op deze campagne inspelen door het daarvoor ontwikkeld materiaal te verspreiden via je eigen communicatiekanalen:
- Video met en zonder geluid: download hier op het platform met campagnemateriaal
- De online toolkit voor B2B-partners is onderweg! Hou dus zeker het platform met campagnemateriaal in de gaten!
- Andere? Laat het weten aan de B2B afdeling van VLAM als je het materiaal in andere formaten nodig hebt
Check ook https://www.versondernemer.be/nieuws-1/kies-voor-groenten-fruit-van-bij-ons-campagne