Oat Bar met Biscoff®

2 min.

Productnieuws

Proteïnevoeding wint wereldwijd aan populariteit, met proteïnerepen als één van de favoriete keuzes. In 2024 kende het segment een stevige stijging van 37% in volume op de Belgische markt (bron: Nielsen). Binnen deze categorie schittert TREK® met een indrukwekkende groei van +148%. Om hierop in te spelen, brengt het merk een variant op de markt met Biscoff®. ​

De TREK® Protein Oat Bar met Biscoff® biedt een meuïge mix van zachte havermout, crunchy sojaproteïne en Biscoff®, het nummer één smaakconcept van België. Met deze strategische lancering breidt TREK® haar assortiment verder uit en versterkt ze haar positie in de Belgische retailmarkt.

Samen met nākd., de fruit- en notenrepen van Lotus Bakeries, behoort TREK® inmiddels tot de top drie binnen de categorie bars – zowel in volume als in waarde – en verovert het gestaag meer marktaandeel.

TREK® blijjft in de toekomst verder inzetten op haar andere iconische smaken. "Innovatie zit in het DNA van TREK®, en we zijn nog lang niet klaar. Later dit jaar komen we met nog nieuwe introducties...hou ons in de gaten!" voegt Cindy Goeteyn, marketingdirecteur Lotus Bakeries België toe. ​Het assortiment omvat nu al populaire varianten zoals Cacao, Salted Caramel, White Choc & Raspberry, Peanut Butter en Smooth Lemon.

Gerelateerde artikels

"De nobele kunst van het kaasmaken"
Aardappel blijft nummer  één
Hybride producten: minder vlees, meer groenten

Actueel

Video: Oliver Maertens, teler van sluitkolen
Supermarkt zet incassobureau in
De juiste motivatie als brandstof voor je medewerkers
cover-van-supermag-okt25-hr.jpg

Super
MAG 4

SuperMAG nr. 4
Oktober 2025

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • PMO, partner in Personeel- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy