Het Weekend van de klant mag dan wel voorbij zijn, onze Superbuurt-campagne loopt nog tot zondag 12 oktober. Via online video’s en sociale media roepen we klanten op om een bedankje achter te laten voor hun favoriete buurtsuper via Superbuurt.be. Een hart onder de riem voor jou en je team, én je klanten maken kans op prachtige prijzen.
Met radiospots, vijf paginagrote advertenties in Het Nieuwsblad, De Standaard, Het Belang van Limburg, Gazet van Antwerpen en Billie, hebben we klanten aangespoord om tijdens het Weekend van de klant langs te gaan in de buurtsuper en via Superbuurt.be een bedankje te delen voor jou en je team.
Het Weekend van de klant is dan wel voorbij, maar onze campagne loopt nog een volle week door!
Dus: blijf klanten motiveren om hun bedankje achter te laten. Een opsteker voor jou en je team, en wie weet winnen je klanten een van de mooie prijzen van Jules Destrooper: een overvloed aan koekjes of zelfs een unieke ballonvaart voor 8 personen.
Extra tip: elke deelnemende winkel heeft een persoonlijke URL waar alle bedankjes verzameld staan. Zo kan je die warme boodschappen op elk moment lezen, delen en met je team vieren.
Wat kan jij nog doen?
Vergroot de impact van onze campagne door het campagnemateriaal ook zelf in te zetten via jouw sociale media:
-
DOWNLOAD HIER kant-en-klare socialemediaposts, tips and tricks en een begeleidende brief 👉 Klik hier
-
DOWNLOAD hier een flyer die je kan personaliseren en uitdelen aan je klanten met oproep om jouw buurtsuper te bedanken 👉 Klik hier
Vergeet niet: bedankjes achterlaten kan nog tot en met zondag 12 oktober 2025!
Actueel
Laat je klanten proeven van groenten en fruit met een verhaal
Video: Oliver Maertens, teler van sluitkolen
Lees artikel
Winkeldiefstal kost vanaf volgend jaar 181 euro
Supermarkt zet incassobureau in
Lees artikel