Dubbel plezier tijdens het Weekend van de klant

2 min.

Superbuurt
SuperMAG
Weekend van de Klant
Productnieuws

Het jaar is nog maar net begonnen maar bij Buurtsuper.be kijken we al reikhalzend uit naar het Weekend van de klant dat dit jaar op 4 en 5 oktober plaatsvindt. Zoals elk jaar zorgen we voor een lekkere attentie waarmee jij je klanten kan verwennen. En dit jaar garanderen we dubbel plezier met de nieuwe Crisp ’n Cream van Jules Destrooper.  

Crisp ’n Cream is een snack waarbij twee kleine Natuurboterwafels – of zogenoemde ‘Lukken’ – opgevuld worden met een overheerlijk, smeuïg laagje crème. Er zijn twee Crisp ’n Cream-varianten: eentje met een vanillevulling en eentje met een chocoladevulling. We kozen voor ieders favoriet: de vanillevulling, mmmm!  

Laurence Depondt, Account Manager Belux bij Jules Destrooper vertelt waarom dit koekje recent aan het gamma werd toegevoegd. “We vinden het strategisch erg belangrijk om te innoveren op onze zogenoemde core referenties. De Natuurboterwafel blijft onze meest iconische koek en bestseller, dus willen we zijn potentieel ten volle benutten. Zo hebben we de afgelopen jaren al andere varianten van de Natuurboterwafel geïntroduceerd, zoals die met pure chocolade en gezouten karamel."

"Met de Crisp ’n Cream gaan we nog een stapje verder. We willen inspelen op de snacking trend en de groeiende behoefte aan me-time, een moment waar dit koekje perfect bij aansluit. De on-the-go verpakking van de Crisp ’n Cream past perfect bij deze trends. Met dit type koekje en verpakking spreken we een nieuwe, jongere consument aan en blijven we ook in de toekomst relevant voor een brede doelgroep.” 

Vanille en chocolade blijven twee van de grootste smaken binnen het segment gevulde koek. Jules Destrooper heeft al meerdere chocoladeproducten in het portfolio en koos nu voor de allereerste keer voor een vanillevariant. 

Grote lanceringscampagne

Het nieuwe koekje zal zijn start niet missen dankzij verschillende lanceringsacties. “We hebben in het laatste kwartaal van 2024 de Crisp ’n Cream-items voldoende tijd gegeven om in te stromen in de retail. Nu we een mooie nationale distributie bij de belangrijkste retailers in België hebben, gaan we in februari en maart live met een grote lanceringscampagne”, vervolgt Laurence.

“We kozen voor een 360° aanpak, waarbij we zowel above als below the line adverteren. Denk aan een tv-commercial, bumper ads op YouTube, een socialmediacampagne, out of home advertising via billboards rond de supermarkten, samplingactivaties, in-store visibiliteit en promoties. Later op het jaar, tijdens de terug-naar-schoolperiode, gaan we Crisp ’n Cream heractiveren zodat iedereen dit product leert kennen. Een ideaal moment gezien dan ook het Weekend van de klant er weer aankomt!”  

Binnenkort te bestellen

Binnenkort te bestellen

Hou onze mediakanalen en je postbus in het oog want vanaf 2 mei zal jij je Crisp ’n Cream-koekjes, verpakt in een ‘Weekend van de klant 2025-jasje' kunnen bestellen. Makkelijk voor jou en dubbel plezier voor je klanten gegarandeerd!  

Nu al vragen? Neem dan gerust contact op via yannick.muls@buurtsuper.be

Mail je vraag naar naar Yannick

Gerelateerde artikels

120 jaar ambachtelijk snoep van de bovenste plank
Een nieuw hoofdstuk zonder zorgen dankzij Overnamemarkt.be
Carrefour Market Gooreind (Wuustwezel) kiest voor cWatch

Actueel

120 jaar ambachtelijk snoep van de bovenste plank
1/5 jongeren werkt deeltijds
Gentse Jumbo verloot een minuut gratis winkelen
cover-supermag-april25-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2025

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy