De wijnen en bubbels van Delhaize


Productnieuws

Terugblik op 2019

2019 was een positief jaar voor Delhaize, dat blijft evolueren en zijn marktaandeel voor de categorie wijn, schuimwijn en alcoholvrije wijn zag stijgen.

Wat betreft volume werden er meer dan 2,3 miljoen flessen champagne verkocht. Prosecco neemt een goede plaats in op de ranglijst met meer dan 1,3 miljoen verkochte flessen in 2019. Het is zonder twijfel de roséwijn die het goed doet met meer dan 7 miljoen liter verkochte wijn.

De Belgen worden echter nog even sterk aangetrokken tot alcoholvrije dranken. Ook alcoholvrije wijnen winnen terrein met meer dan 700 000 verkochte flessen.

Trends en Doelstellingen van Delhaize voor 2020

Delhaize heeft vastgesteld dat de verschillen tussen de Belgische regio’s steeds belangrijker worden. Daarom heeft het haar aanbod aangepast per regio om haar klanten nog meer tevreden te stellen.

Promoties maar ook advies

In het kader van deze nieuwe wijnbeurs, die plaatsvindt van donderdag 13 februari tot en met woensdag 11 maart, biedt Delhaize 2+1 gratis- en -25% promoties aan op meer dan 200 wijnen, schuimwijnen en alcoholvrije wijnen. Maar Delhaize gaat nog verder door elke week twee nieuwe 1+1-promoties aan te bieden die in de winkel ontdekt en geproefd kunnen worden, alsook vele bijkomende promoties op het online assortiment.

Het merk met de leeuw staat bekend om zijn experts in de wijnafdeling van de winkel om de klanten zo goed mogelijk te adviseren. Tijdens de wijnbeurs wordt de raad die in de supermarkten wordt gegeven, gebundeld in een brochure. Bewaar deze om altijd te weten wat de beste food pairing-mogelijkheden zijn. Delhaize nodigt haar klanten uit om te proeven met hun ogen dicht om de verrassende combinaties te ontdekken.

Gerelateerde artikels

Plantaardige lasagne

Come a casa

Plantaardige lasagne

2 min.
Cacaoprijzen stijgen, maar niet alle lokale chocoladeproducenten voelen dat
Boost je gezondheid en energie met de kiwi’s van Zespri

Actueel

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy