Albert Heijn stelt nieuwe hamstergezin voor
Het bekende hamsterkoppel van Albert Heijn heeft er acht nieuwe gezinsleden bij: drie kleuters, drie peuters en twee piepkleine babyhamstertjes. Om die bijzondere gebeurtenis te vieren, pakt Albert Heijn uit met 'fantastische Hamsterweken' en speciale hamster-tompoucen.
Het vrolijke hamstergezin staat centraal in een nieuwe campagne van Albert Heijn: een nieuwe tv-commercial en video waarin de hamsters hun eerste boodschappenavontuur beleven. Daarnaast is er een extra grote editie van de Hamsterweken, met ‘heel veel producten’ 1+1 gratis. De Bonusfolder werd ook omgedoopt tot de 'Hamsterkrant'.
"De hamsters van Albert Heijn zijn al meer dan 20 jaar een groot succes in Nederland. Ook in België zijn ze echte publiekslievelingen geworden", zegt Els Lagrou, hoofd marketing bij Albert Heijn België. "Het hamstergezin is uitgebreid en in onze nieuwe commercial doen ze voor het eerst samen boodschappen. Het hamstergezin wordt een nieuwe, vaste waarde. Ze komen ook later op het jaar terug in een leuke serie van commercials."
"De hamsters maken al ruim twintig jaar deel uit van de campagnes van Albert Heijn Nederland en zijn ook in België uitgegroeid tot ‘vedetten’. Ze hebben al heel wat rollen vervuld: van supermarktverslaggevers, medewerkers, WK-supporters tot bekende zangers. Ze zijn - net als Albert Heijn zelf - van alle markten thuis!"
Actueel
Delhaize Waasland
AbsoluteYOU ontzorgt de loonadministratie in no time
Lees artikel
Uw gedacht!
Automatiseren of de service verhogen, wat zouden jullie doen?
Lees artikel