30% meer thee verkocht

2 min.

Productnieuws
Trends & innovaties

Bij Delhaize zijn thee en thee-infusies momenteel een groot succes. Tussen begin 2020 en begin 2021 was er een volumestijging van 30%. Deze toename komt deels omdat een groot deel van de Belgen moest telewerken omwille van de COVID-19-pandemie, maar ook omwille van een bezorgheid over de gezondheid, waardoor er meer biologische thee en thee-infusies werden gekocht.

Delhaize heeft een uitgebreide theerayon en biedt de klant een ruime keuze uit variëteiten en merken, waarvan sommige exclusief zijn voor Delhaize: Pukka en Kusmi Tea.

Gerelateerde artikels

Plantaardige lasagne

Come a casa

Plantaardige lasagne

2 min.
Cacaoprijzen stijgen, maar niet alle lokale chocoladeproducenten voelen dat
Boost je gezondheid en energie met de kiwi’s van Zespri

Actueel

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy