Zet je schrap, want na de zomer is het zover. In september lanceren we weer de imagocampagne ‘De Buurtsuper, jouw perfecte buur’. Samen met jou zetten we de unieke troeven van buurtsupers in de kijker. Dit jaar doen we dat opnieuw met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’.
Samen met jou willen we deze boodschap uitdragen en zichtbaar maken op jouw winkelvloer.
Waarom zetten we deze campagne op poten? Luc Ardies, directeur van Buurtsuper.be: “Tijdens de lockdown was de zelfstandige buurtsuper een welgekomen ontmoetingsplaats. Alles wat lokaal is, wint aan populariteit. Mensen ervaren die nabijheid als authentiek en vinden het fijne afwisseling op de onpersoonlijke digitale wereld. Maar beseft jouw klant wel dat zijn of haar supermarkt wordt uitgebaat door lokale en geëngageerde zaakvoerders? En dat zij iedere dag hun steentje bijdragen aan een leefbare wijk?"
Buurtsuper.be wil dat in de verf zetten met ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’ campagne. Samen met jou willen we deze boodschap uitdragen en zichtbaar maken op jouw winkelvloer.