Welke troeven zet jij in de kijker?

5 min.

Super Team
Imagocampagne

Zet je schrap, want na de zomer is het zover. In september lanceren we weer de imagocampagne ‘De Buurtsuper, jouw perfecte buur’. Samen met jou zetten we de unieke troeven van buurtsupers in de kijker. Dit jaar doen we dat opnieuw met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’.

Samen met jou willen we deze boodschap uitdragen en zichtbaar maken op jouw winkelvloer.

Waarom zetten we deze campagne op poten? Luc Ardies, directeur van Buurtsuper.be: “Tijdens de lockdown was de zelfstandige buurtsuper een welgekomen ontmoetingsplaats. Alles  wat lokaal is, wint aan populariteit. Mensen ervaren die nabijheid als authentiek en vinden het fijne afwisseling op de onpersoonlijke digitale wereld. Maar beseft jouw klant wel dat zijn of haar supermarkt wordt uitgebaat door lokale en geëngageerde zaakvoerders? En dat zij iedere dag hun steentje bijdragen aan een leefbare wijk?"

Buurtsuper.be wil dat in de verf zetten met ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’ campagne. Samen met jou willen we deze boodschap uitdragen en zichtbaar maken op jouw winkelvloer.

Zij zetten deze troeven alvast in de kijker! En jij?

Gerelateerde artikels

Versmarkt goes digital
Eén jaar gratis boodschappen
Dé Buurtsupers van het jaar

Actueel

Voortaan slechts één test
Traditionele streekproducten
Op de fiets voor buurtsupers en speciaalzaken
cover-supermag-okt-2021-hr.jpg

Super
MAG 4

SuperMAG nr. 4
Oktober 2021

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy