Welke troeven zet jij in de kijker?

5 min.

Superbuurt

Zet je schrap, want na de zomer is het zover. In september lanceren we weer de imagocampagne ‘De Buurtsuper, jouw perfecte buur’. Samen met jou zetten we de unieke troeven van buurtsupers in de kijker. Dit jaar doen we dat opnieuw met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’.

Samen met jou willen we deze boodschap uitdragen en zichtbaar maken op jouw winkelvloer.

Waarom zetten we deze campagne op poten? Luc Ardies, directeur van Buurtsuper.be: “Tijdens de lockdown was de zelfstandige buurtsuper een welgekomen ontmoetingsplaats. Alles  wat lokaal is, wint aan populariteit. Mensen ervaren die nabijheid als authentiek en vinden het fijne afwisseling op de onpersoonlijke digitale wereld. Maar beseft jouw klant wel dat zijn of haar supermarkt wordt uitgebaat door lokale en geëngageerde zaakvoerders? En dat zij iedere dag hun steentje bijdragen aan een leefbare wijk?"

Buurtsuper.be wil dat in de verf zetten met ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’ campagne. Samen met jou willen we deze boodschap uitdragen en zichtbaar maken op jouw winkelvloer.

Zij zetten deze troeven alvast in de kijker! En jij?

Gerelateerde artikels

Complimentendag 2024

Deel jij je ‘Buurtsuper van het jaar’ complimenten nog?

Complimentendag 2024

3 min.
Ken jij Tony's Chocolonely al?
Anneke mag één jaar gratis winkelen bij Carrefour Market Diepenbeek

Actueel

Inspiratiereis Zuid-Afrika: Kaapstad, Stellenbosch en Kapama Private Game Reserve
Netwerkavond speciaalzaken bij Duroc d'Olives
“We staan voor een copernicaanse revolutie”
cover-van-supermag-feb2024-hr.jpg

Super
MAG 1

SuperMAG nr. 1
Februari 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy