Onze buurtsupers en supermarkten, uitgebaat onder een gekende formulenaam, worden uitgebaat door zelfstandige, lokaal of zelfs regionaal geëngageerde ondernemers die zorgen voor de leefbaarheid van hun dorp, gemeente of stadswijk.
In het najaar lanceert Buurtsuper.be een nationale campagne om deze en andere troeven van de buurtsupers uit te spelen. De hele maand september – en in aanloop naar het Weekend van de Klant – draait de campagne op volle toeren. Vanaf begin september verwelkomen we, net zoals vorig jaar, meer dan 200.000 bezoekers op onze campagnewebsite www.superbuurt.be.
Draag onze boodschap 'De buurtsuper is jouw perfecte buur! mee uit en maak ze ook zichtbaar op jouw winkelvloer! Onze campagne heeft immers een zeer brede betekenis en doelstelling. Vorig jaar deelden we samen 600.000 attenties uit waarop zeer manifest onze boodschap werd gecommuniceerd.
Doe mee met onze actie en bestel je kant-en-klare promotiepakket bij jouw commerciële groepering.