"Weekend van de klant is véél meer dan attenties uitdelen"

2 min.

Super Team
Imagocampagne

Tijdens de lockdown was de zelfstandige buurtsuper een welgekomen ontmoetingsplaats. Blijft dit ook zo in het ‘nieuwe normaal’? Alles wat lokaal gebonden is, wordt als authentiek ervaren en is een fel gesmaakte afwisseling op onze geglobaliseerde en onpersoonlijke digitale wereld. Maar beseft elke klant dat zijn of haar supermarkt wordt uitgebaat door lokaal verankerde zaakvoerders? 

Onze zelfstandige buurtsupers zorgen voor de leefbaarheid van hun dorp, gemeente of stadswijk.

Onze buurtsupers en supermarkten, uitgebaat onder een gekende formulenaam, worden uitgebaat door zelfstandige, lokaal of zelfs regionaal geëngageerde ondernemers die zorgen voor de leefbaarheid van hun dorp, gemeente of stadswijk.

In het najaar lanceert Buurtsuper.be een nationale campagne om deze en andere troeven van de buurtsupers uit te spelen. De hele maand september – en in aanloop naar het Weekend van de Klant – draait de campagne op volle toeren. Vanaf begin september verwelkomen we, net zoals vorig jaar, meer dan 200.000 bezoekers op onze campagnewebsite www.superbuurt.be.

Draag onze boodschap 'De buurtsuper is jouw perfecte buur! mee uit en maak ze ook zichtbaar op jouw winkelvloer! Onze campagne heeft immers een zeer brede betekenis en doelstelling. Vorig jaar deelden we samen 600.000 attenties uit waarop zeer manifest onze boodschap werd gecommuniceerd.

Doe mee met onze actie en bestel je kant-en-klare promotiepakket bij jouw commerciële groepering.

Bestel je deelnamepakket!

Heb jij het bestelformulier van jouw centrale ontvangen? Bestel dan nu je deelnamepakket(ten) met:

•    Guylian zeevruchten in campagne-verpakking (120 doosjes met telkens drie zeevruchten);
•    een promotiepakket met drie affiches en 1500 krasloten;
•    NIEUW: personaliseerbaar digitaal materiaal met vier sociale media berichten, aanpasbare pdf’s van de campagnebeelden en een mail template.

Naar superbuurt.be

Gerelateerde artikels

Versmarkt goes digital
Eén jaar gratis boodschappen
Dé Buurtsupers van het jaar

Actueel

Voortaan slechts één test
Traditionele streekproducten
Op de fiets voor buurtsupers en speciaalzaken
cover-supermag-okt-2021-hr.jpg

Super
MAG 4

SuperMAG nr. 4
Oktober 2021

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy