Het Weekend van de klant was meteen ook het startschot van de verkiezing van 'Buurtsuper van het jaar'.
Buurtsuper.be organiseert het hele jaar door ‘Samen bouwen aan een superbuurt’, een B-to-C campagne om de troeven van de buurtsuper in de kijker te zetten. “We doen dit via vier piekmomenten waarbij telkens een andere troef wordt belicht”, vertelt Luc Ardies. “Tijdens de verkiezing van ‘Buurtsuper van het jaar’ willen we de vriendelijke winkelteams van onze buurtsupers in het zonnetje zetten.”
Vorig jaar bedankten maar liefst 40.000 klanten die winkelteams. Ze deden dat via een bedankje - of stem - aan hun favoriete buurtsuper via www.superbuurt.be. Wie de meeste stemmen wist binnen te rijven, één per enseigne (Albert Heijn, Alvo, Carrefour, Delhaize, Lambrechts en Spar Colruyt) werd 'Buurtsuper van het jaar'.
Wie dit jaar de winnaar wordt, weten we eind oktober!