Van maandag 29 september tot en met zondag 5 oktober lopen deze radiospots met leuke tegeltjeswijsheden uitgesproken in enkele herkenbare dialecten: Kempens, Gents, West-Vlaams, Limburgs en Antwerps. Daarna volgt telkens dezelfde duidelijke boodschap: kom tijdens het Weekend van de klant naar je buurtsuper!
Onze radiospots worden uitgezonden van 29 september tot en 3 oktober op Radio 1, Radio 2, Radio Bene, Play Nostalgie en Nostalgie Plus. Ze zijn ook te horen op alle digitale kanalen van VRT MAX en in de VRT-podcasts. Zo bereiken we dagelijks duizenden luisteraars, en krijgt ook jouw winkel extra aandacht.
In de radiospots hoor je leuke, tegeltjeswijsheden uitgesproken in enkele herkenbare dialecten: Kempens, Gents, West-Vlaams, Limburgs en Antwerps. Daarna volgt telkens dezelfde duidelijke boodschap: kom tijdens het Weekend van de klant naar je buurtsuper, neem een heerlijk Jules Destrooper-koekje in ontvangst en laat een bedankje achter voor de winkel via Superbuurt.be.
De spots hebben een grappige kwinkslag, waardoor ze niet alleen informeren, maar ook een glimlach op het gezicht van de luisteraar toveren. Zo brengen we de campagne op een vrolijke en lokale manier tot leven, terwijl de call-to-action glashelder blijft.
Hierboven hoor je de radiospot in het Gents. Via de link naar YouTube hieronder kan je de andere spots beluisteren.
Actueel

Winkelopening
Albert Heijn Leuven
Lees artikel

Voeding + 3,32% duurder
Inflatie stijgt boven de 2 % door hogere voedselprijzen
Lees artikel
