Sterkste groei ooit in vegetarisch assortiment

2 min.

Productnieuws

Het vegetarische assortiment is niet langer de niche die het tien jaar geleden was. Vegetariërs zijn niet meer de enigen die voor vegetarische producten kiezen. Ook flexitariërs kiezen ervoor om meerdere keren per week geen vlees of vis te eten.

Delhaize heeft de verkoop van haar vegetarische producten de voorbije twee jaar met 15 % zien stijgen. De winkelketen biedt nu 115 vegetarische producten aan. De winkelketen heeft bovendien een deel van haar vegetarische gamma (van het merk Delhaize) geherformuleerd. Deze producten hebben voortaan allemaal Nutri-Score A of B.

Gerelateerde artikels

Pauwels Sauzen onder eigen merk
Rendez-Vous 0,0

Alcoholvrij bier

Rendez-Vous 0,0

1 min.
Muurschildering in Gent en Ukkel

Actueel

Zeg niet zo maar tomaat tegen een Stoffels tomaat
En daar komt de ecoscore!
Pauwels Sauzen onder eigen merk
cover-supermag-okt-2021-hr.jpg

Super
MAG 4

SuperMAG nr. 4
Oktober 2021

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy