Social media jaartraject van start

2 min.

Ons social media jaartraject, waarbij we buurtsupers één jaar lang begeleiden in hun social media beleid, ging van start. Kan jij ook (betaalbare) professionele hulp gebruiken in jouw social media beleid? Schrijf je dan nog in! 

Onze digital marketeer Hestia Perkisas coördineert het project. Er werd ondertussen al een private Facebookgroep opgestart waarin de deelnemers alle content krijgen, sessies kunnen volgen, advies inwinnen en zich laten inspireren door andere buurtsupers. 

En een eerste leuke post (video en begeleidende copy) rond Blue Monday werd al gedeeld ... maar het is zeker nog niet te laat om nog aan te sluiten! 

Wat houdt deze begeleiding concreet in?

Content:  

Wekelijks krijg je zelf of een door jouw gemandateerde medewerker een kant-en-klare post (ca. 50 per jaar) die gerelateerd is aan een actueel thema en/of de troeven van de buurtsuper op leuke wijze in de verf zet (foto’s, filmpjes, … ).

Je kan die post personaliseren, een eigen boodschap toevoegen en vervolgens via eigen social media verder verdelen onder jouw klanten.

Op bepaalde piekmomenten bevat deze post ook een link naar www.superbuurt.be. Dit is onze campagnewebsite die vanaf nu het hele jaar online is en waarop jouw klanten leuke wedstrijden kunnen spelen en toffe prijzen winnen. 

Support: 

Hestia staat gedurende het jaar dat ze je begeleidt uiteraard ook klaar om een antwoord te bieden op al je vragen over jouw sociale media kanalen. Ze geeft graag advies over aanpak, strategie en het (heel praktische) gebruik van jouw media.  

 

Eindelijk professionele content voor jouw social media!

Eindelijk professionele content voor jouw social media!

Kan jij ook professionele hulp gebruiken in jouw social media beleid?

Neem dan asap contact op met onze digital marketeer, Hestia Perkisas via hestia.perkisas@buurtsuper.be en schrijf je nog in voor ons nieuwe 'social media jaartraject'. 

Wist je al dat we dit jaartraject aanbieden voor slechts € 630? Een kostprijs die veel lager is dan de marktconforme tarieven van de gespecialiseerde communicatiebureaus. 

Mail Hestia Perkisas

Gerelateerde artikels

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt

Actueel

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy