Sainsbury's test eerste kassaloze winkel


Consumenten gebruiken de SmarShop-app om hun producten te scannen en betalen door middel van een QR-code bij de uitgang. Door deze vernieuwing hebben medewerkers volgens de supermarktketen meer tijd om klanten te helpen en producten aan te vullen.

De kassaloze supermarkt van Sainsbury’s is een test van drie maanden. Als de reacties van klanten en medewerkers positief zijn, kijkt de supermarktketen hoe het systeem verder uitgerold kan worden. Mocht er juist meer behoefte zijn aan de vorige kassasystemen, dan worden deze teruggeplaatst. Al eerder testte de Britse supermarktketen met in-app mobiele betalingen in haar winkels.

Bron: retailtrends.nl

Gerelateerde artikels

Dit kunnen jouw team én jouw klanten winnen
Maison Perrier: nieuw assortiment bruisende drankjes
Infosessie: harmonisering PC's en nieuwe franchisewet

Actueel

Dit kunnen jouw team én jouw klanten winnen
Maison Perrier: nieuw assortiment bruisende drankjes
Infosessie: harmonisering PC's en nieuwe franchisewet
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy