Reclamefolders op YouTube

1 min.

Carrefour Frankrijk deelt haar folders al sinds december en met succes op YouTube.

Terwijl een klassieke wekelijkse Belgische Carrefour folder ongeveer 200 promoties bevat, focust een filmpje - van iets meer dan een minuut - op 6 à 8 belangrijke promoties in de hypermarkten en supermarkten. Een stem neemt de inhoud door en voorziet de promo's van commentaar.

Met de digitalisering van de folder wil Carrefour België een bredere doelgroep bereiken en zo het aantal bezoekers van fysieke winkels verhogen. Tot dusver zijn de resultaten positief, met tot 30.000 views per gepubliceerde video.

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy