Restaurant Flavours

1 min.

Productnieuws

Lay’s®, Pizza Hut™, KFC® en Subway® bundelden hun krachten en zetten drie unieke chipsmaken in de markt. Met de nieuwe Lay’s® Iconic Restaurant Flavours willen ze de restaurantervaring tot bij je thuis brengen. Hun meest bekende gerechten werden omgezet in een nieuwe smaak zodat de consument er ook thuis van kan genieten.

Voor de lancering werd een 360°-strategie opgemaakt waarin massamedia geleidelijk aan werd ingezet, zoals onder meer televisie, digital, social, outdoor (inclusief trams), influencers, PR en in-store marketing. Een succesvolle start van een campagne die wordt getrokken door Lay’s® en wordt versterkt dankzij de samenwerking met de partnerrestaurants.

Gerelateerde artikels

Mosselseizoen van start
Primeur: wijnfles gemaakt van papier
Japanse sojasauzen

Kikkoman

Japanse sojasauzen

1 min.

Actueel

Regels rond coronapremies zijn vastgesteld
Einde 2021 eerste zelfstandige Jumbo franchisewinkel
111 miljoen euro voor lastenverlaging lage lonen en werkgeversbijdragen
SuperMAG juni 2021

Super
MAG 3

SuperMAG nr. 3
Juni 2021

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy