Restaurant Flavours

1 min.

Productnieuws

Lay’s®, Pizza Hut™, KFC® en Subway® bundelden hun krachten en zetten drie unieke chipsmaken in de markt. Met de nieuwe Lay’s® Iconic Restaurant Flavours willen ze de restaurantervaring tot bij je thuis brengen. Hun meest bekende gerechten werden omgezet in een nieuwe smaak zodat de consument er ook thuis van kan genieten.

Voor de lancering werd een 360°-strategie opgemaakt waarin massamedia geleidelijk aan werd ingezet, zoals onder meer televisie, digital, social, outdoor (inclusief trams), influencers, PR en in-store marketing. Een succesvolle start van een campagne die wordt getrokken door Lay’s® en wordt versterkt dankzij de samenwerking met de partnerrestaurants.

Gerelateerde artikels

JOZO, met een snufje Mondriaan

Erfgoedcampagne met limited edition verpakking en zoutblik

JOZO, met een snufje Mondriaan

2 min.
Oddlygood® lanceert glutenvrije Dreamy Desserts
Plantaardige lasagne

Come a casa

Plantaardige lasagne

2 min.

Actueel

Buurtsuper.be reageert in Trends en op Kanaal Z op stuntpromoties
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Vlaams voedingsgedrag ontrafeld
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy