Reeds 3.000 klantenbedankjes in kader van imagocampagne!


Superbuurt

Reeds 25.000 consumenten hebben in de eerste week van de campagne de centrale website www.superbuurt.be bezocht, op de Super Jackpot gespeeld, kortingsbons van onze partners gedownload, artikels gelezen … én via de Store Locator een bedanking gepost op naam van hun favoriete buurtsuper. 

Opvallend is dat er dit jaar reeds 3.000 van deze persoonlijke bedankjes zijn binnengekomen en dat de deelnemende buurtsupermarkten zelfs via andere kanalen, Facebook bijvoorbeeld, spontane dankwoordjes mochten in ontvangst nemen!  

Ongetwijfeld heeft de hectische coronaperiode hier iets mee te maken. Consumenten beseffen dat winkelkuitbaters en medewerkers de afgelopen maanden een serieuze tand hebben moeten bijsteken. Al die bedankjes zijn een mooie ondersteuning in moeilijke tijden!

De campagne loopt nog tot en met het Weekend van de Klant, op 3 en 4 oktober. 

 

Gerelateerde artikels

Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?
Ballonvaart van Jules Destrooper voor twee klanten en hun gezin
Bestel je deelnamepakket op tijd!

Actueel

Infosessie: harmonisering PC's en nieuwe franchisewet
Diversiteit in de rekken én in de kantine
Delhaize Belsele

Winkelopening

Delhaize Belsele

2 min.
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy