Reeds 3.000 klantenbedankjes in kader van imagocampagne!


Nieuws
Super Team
Imagocampagne

Reeds 25.000 consumenten hebben in de eerste week van de campagne de centrale website www.superbuurt.be bezocht, op de Super Jackpot gespeeld, kortingsbons van onze partners gedownload, artikels gelezen … én via de Store Locator een bedanking gepost op naam van hun favoriete buurtsuper. 

Opvallend is dat er dit jaar reeds 3.000 van deze persoonlijke bedankjes zijn binnengekomen en dat de deelnemende buurtsupermarkten zelfs via andere kanalen, Facebook bijvoorbeeld, spontane dankwoordjes mochten in ontvangst nemen!  

Ongetwijfeld heeft de hectische coronaperiode hier iets mee te maken. Consumenten beseffen dat winkelkuitbaters en medewerkers de afgelopen maanden een serieuze tand hebben moeten bijsteken. Al die bedankjes zijn een mooie ondersteuning in moeilijke tijden!

De campagne loopt nog tot en met het Weekend van de Klant, op 3 en 4 oktober. 

 

Gerelateerde artikels

De Standaard: "Langere quarantaine voedt vrees voor personeelstekorten"
Jumbo in laatste rechte lijn voor overname Hema
"Kleinere winkelbubbels helpen niet, integendeel"

Actueel

Delhaize start maaltijdenleveringsdienst
De Standaard: "Langere quarantaine voedt vrees voor personeelstekorten"
Jumbo in laatste rechte lijn voor overname Hema
cover-supermag-oktober2020-hr.png

Super
MAG 4

SuperMAG nr. 4
Oktober 2020

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy