Reeds 3.000 klantenbedankjes in kader van imagocampagne!


Superbuurt

Reeds 25.000 consumenten hebben in de eerste week van de campagne de centrale website www.superbuurt.be bezocht, op de Super Jackpot gespeeld, kortingsbons van onze partners gedownload, artikels gelezen … én via de Store Locator een bedanking gepost op naam van hun favoriete buurtsuper. 

Opvallend is dat er dit jaar reeds 3.000 van deze persoonlijke bedankjes zijn binnengekomen en dat de deelnemende buurtsupermarkten zelfs via andere kanalen, Facebook bijvoorbeeld, spontane dankwoordjes mochten in ontvangst nemen!  

Ongetwijfeld heeft de hectische coronaperiode hier iets mee te maken. Consumenten beseffen dat winkelkuitbaters en medewerkers de afgelopen maanden een serieuze tand hebben moeten bijsteken. Al die bedankjes zijn een mooie ondersteuning in moeilijke tijden!

De campagne loopt nog tot en met het Weekend van de Klant, op 3 en 4 oktober. 

 

Gerelateerde artikels

Deel de waardering van je klanten op social media
Ontdek de bedankjes van je klanten
De grote Superbuurt-campagne

Troeven van de buurtsupers en speciaalzaken in de kijker

De grote Superbuurt-campagne

2 min.

Actueel

Video: Oliver Maertens, teler van sluitkolen
Supermarkt zet incassobureau in
De juiste motivatie als brandstof voor je medewerkers
cover-van-supermag-okt25-hr.jpg

Super
MAG 4

SuperMAG nr. 4
Oktober 2025

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • PMO, partner in Personeel- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy