Reeds 3.000 klantenbedankjes in kader van imagocampagne!


Super Team
Imagocampagne

Reeds 25.000 consumenten hebben in de eerste week van de campagne de centrale website www.superbuurt.be bezocht, op de Super Jackpot gespeeld, kortingsbons van onze partners gedownload, artikels gelezen … én via de Store Locator een bedanking gepost op naam van hun favoriete buurtsuper. 

Opvallend is dat er dit jaar reeds 3.000 van deze persoonlijke bedankjes zijn binnengekomen en dat de deelnemende buurtsupermarkten zelfs via andere kanalen, Facebook bijvoorbeeld, spontane dankwoordjes mochten in ontvangst nemen!  

Ongetwijfeld heeft de hectische coronaperiode hier iets mee te maken. Consumenten beseffen dat winkelkuitbaters en medewerkers de afgelopen maanden een serieuze tand hebben moeten bijsteken. Al die bedankjes zijn een mooie ondersteuning in moeilijke tijden!

De campagne loopt nog tot en met het Weekend van de Klant, op 3 en 4 oktober. 

 

Gerelateerde artikels

Word nu partner van dé imagocampagne voor de buurtsuper!
Super Team lied

Ode aan alle teams

Super Team lied

3 min.
Super Teams 2020: en de winnaars zijn ...

Actueel

‘Coronapremie’ per bedrijf of per sector onderhandeld?
Bezoek Wereld Expo Dubai & Dubai en Abu Dhabi
Compromis over loonakkoord
cover-supermag-april-2021.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2021

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy