Recordaantal bestellingen voor imagocampagne


Superbuurt

Alle buurtsupers die deelnemen aan onze imagocampagne ontvangen eind augustus – begin september hun deelnamepakket. Het pakket bevat 120 kartonnen doosjes Jules Destrooper Butter Crisps (24 gram) om uit te delen tijdens het Weekend van de Klant op 3 en 4 oktober 2020.

Daarnaast ontvangen ze ook drie winkelaffiches en 1.500 krasloten voor het Super Jackpotspel. De krasloten hebben een unieke code die extra speelkansen geeft op www.superbuurt.be en de Super Jackpot. Klanten kunnen hiermee aankoopbonnen en prijzenpakketten winnen.

Elke deelnemende buurtsuper wordt bovendien opgenomen in de Store Locator en maakt zo kans om zijn team te laten verkiezen tot Super Team 2020.

Er werd dit jaar een recordaantal van 5.000 pakketten besteld. Tijdens het Weekend van de Klant zullen dus niet minder dan 600.000 klanten met een doosje Jules Destrooper Butter Crisps naar huis gaan! 

TIP: Wil jij nog een (extra) deelnamepakket bestellen? Neem dan asap contact op met yannick.muls@buurtsuper.be 

Gerelateerde artikels

Surf mee op de grote Superbuurt-mediacampagne
Dit kunnen jouw team én jouw klanten winnen
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?

Actueel

High Protein en Double Zero

Emmi CAFFÈ LATTE introduceert 2 nieuwe healthy smaken

High Protein en Double Zero

2 min.
"Belgische voeding staat hoog aangeschreven"
Vroege tabaksban raakt omzet Ahold Delhaize
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy