Met de Romeinse ‘al taglio’ pizza’s speelde Mamma Roma in op de vraag van klanten die de pizza’s uit het restaurant willen meenemen naar huis of hun heerlijke Italiaanse ingrediënten willen kopen. Voor het Belgische merk was het een kans om zich te diversifiëren, zijn distributiekanalen uit te breiden en nieuwe consumenten te bereiken. Daarnaast liet het Mamma Roma ook toe om het potentieel van haar centrale Brusselse productiewerkplaats en haar logistiek nog beter te benutten.
Initieel werd Pizza Mia enkel verkocht in de Delitraiteur-verkooppunten. Vandaag vind je deze Romeinse pizza’s in de versafdeling bij Rob, Carrefour Market en White Night in België. Pizza Mia wenst tegen eind dit jaar in België en Frankrijk over zo’n 400 verkooppunten te beschikken en zijn omzet met 40 te verdubbelen.
Actueel

Confiserie Temmerman
120 jaar ambachtelijk snoep van de bovenste plank
Lees artikel

Voor jou gelezen
1/5 jongeren werkt deeltijds
Lees artikel
