Pizza Mia breidt distributie van ultra verse, zelf te garneren pizza uit


Productnieuws

Met de Romeinse ‘al taglio’ pizza’s speelde Mamma Roma in op de vraag van klanten die de pizza’s uit het restaurant willen meenemen naar huis of hun heerlijke Italiaanse ingrediënten willen kopen. Voor het Belgische merk was het een kans om zich te diversifiëren, zijn distributiekanalen uit te breiden en nieuwe consumenten te bereiken. Daarnaast liet het Mamma Roma ook toe om het potentieel van haar centrale Brusselse productiewerkplaats en haar logistiek nog beter te benutten.

Initieel werd Pizza Mia enkel verkocht in de Delitraiteur-verkooppunten. Vandaag vind je deze Romeinse pizza’s in de versafdeling bij Rob, Carrefour Market en White Night in België. Pizza Mia wenst tegen eind dit jaar in België en Frankrijk over zo’n 400 verkooppunten te beschikken en zijn omzet met 40 te verdubbelen.

Gerelateerde artikels

Little Cheese Farm scoort op World Cheese Awards
Jules Destrooper ‘Festive Collection’
Flandrien opnieuw in de prijzen

Actueel

Voortaan slechts één test
Traditionele streekproducten
Op de fiets voor buurtsupers en speciaalzaken
cover-supermag-okt-2021-hr.jpg

Super
MAG 4

SuperMAG nr. 4
Oktober 2021

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy