Online bestelplatform ook voor franchisenemers
Retail Partners Colruyt Group deelt zijn online bestelplatform www.mijnspar.be met haar aangesloten zelfstandige ondernemers. De bestellingen worden in de centrale verzameld en doorgestuurd naar de dichtstbijzijnde aangesloten Spar winkel.
Doel is om de aankopen van de klanten voor het kerst- en nieuwjaarsfeest zo vlot mogelijk te laten verlopen. In de toekomst zal deze tool ook ingezet worden voor andere gelegenheden en momenten zoals het BBQ-seizoen.
“Voor de zelfstandige Spar franchisenemers betekent dit online bestelplatform meer tijd om hun klanten nog beter te bedienen op de belangrijkste momenten van het jaar”, aldus Retail Partners Colruyt Group. “Deze besteltool is gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te beheren."
"Elke deelnemende Spar-franchisewinkel stelt er zijn gepersonaliseerd aanbod voor. De klant kan er in een paar clicks zijn feestproducten kiezen voor zijn menu en bestellen. Na een bevestigingsmail van de Spar-winkel moet de klant enkel nog zijn bestelling afhalen en betalen bij de door hem gekozen Spar-winkel. Vandaag maken al 95 Spar-franchisewinkels gebruik van deze nieuwe online bestelplatform om hun klanten meer service te bieden op speciale momenten zoals deze eindejaarsperiode.