Coca-Cola lanceert een nieuwe limited edition smaak, geïnspireerd door de magie van dromen en de oneindige mogelijkheden van onze verbeelding. Voor de lancering bundelt het frisdrankmerk de krachten met Tomorrowland, modeplatform DRESSX, Smile Safari en Belgische make-up artiest Tom V.
Coca-Cola Dreamworld bevat de vertrouwde Coca-Cola smaak, aangevuld met 'een vleugje fantasie'. De limited edition behoort tot het Zero Sugar-gamma van Coca-Cola.
Deze nieuwe creatie komt tot leven in de fysieke én virtuele wereld.
Zo gaat de campagne gepaard met de lancering van de Coca-Cola Dreamworld AR Music Experience, een muziekervaring met augmented reality in samenwerking met Tomorrowland. Daarnaast werkt Coca-Cola ook samen met het modeplatform DRESSX, dat een exclusieve, digitaal draagbare collectie uitbrengt, geïnspireerd op Dreamworld.
Beide unieke virtuele ervaringen zijn toegankelijk door de QR-code op het blikje te scannen, waarna fans toegang krijgen tot de digitale Coca-Cola Creations Hub.
Het Instagram- en TikTokmuseum Smile Safari biedt van 1 oktober tot en met eind december in Wijnegem Shopping Center een magische Dreamworld-ervaring aan.
Tot slot werkte Coca-Cola ook samen met de Belgische make-up artiest Tom Vandewalle, bekend onder zijn artiestennaam Tom V. Hij gaf verschillende bekende gezichten een dromerige transformatie. Onder andere Julie Vermeire, Jonatan Medart en Luna Dupont werden omgetoverd tot 'Dreamers'.
Coca-Cola Dreamworld was sinds begin september exclusief beschikbaar bij O’Tacos en Kinepolis en zal vanaf 1 oktober ook te vinden zijn bij Smile Safari en in de winkelrekken tot het einde van het jaar.