Nieuw look voor Rockstar®

1 min.

Productnieuws

De internationale campagne van Energiedranken Rockstar® richt zich op een 'lokaal genuanceerd publiek' met meer dan 70 varianten op de reclamespots en andere content die werd ontwikkeld voor meer dan 30 markten wereldwijd. De inspanningen worden gedeeld via abri’s, digitale kanalen, sociale media en in de verkooppunten. 

De nieuwe visuele identiteit werd intern ontwikkeld door het Global Design Team van PepsiCo. 

Rockstar bevat vitamine B, ginseng en taurine, maar ook ingrediënten die een energieboost geven, zoals cafeïne en guarana. Sinds de dag waarop PepsiCo de overname van Rockstar aankondigde, zet het merk zijn groeidynamiek voort met momenteel een uitgebreid gamma Rockstar-producten dat beschikbaar is in meer dan 20 smaken, waaronder zero sugar-varianten, in supermarkten en kruidenierszaken in meer dan 30 landen wereldwijd.

Gerelateerde artikels

Plantaardige lasagne

Come a casa

Plantaardige lasagne

2 min.
Cacaoprijzen stijgen, maar niet alle lokale chocoladeproducenten voelen dat
Boost je gezondheid en energie met de kiwi’s van Zespri

Actueel

Oh, wat zijn die Hollanders slim!
"Winkelhiers zijn cruciaal voor onze economie"
Waarom Sam Vanderplancke (Carrefour Market Ekeren) Shopopop een no-brainer vindt
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy