Nieuw jasje voor Chaudfontaine

2 min.

Productnieuws

Coca-Cola wil Chaudfontaine opnieuw op de kaart zetten als Belgisch bedrijf en uniek natuurlijk mineraalwatermerk. Daarom breidt Chaudfontaine’s gamma uit, en biedt het merk vanaf nu ook bio-limonades aan. 

En daar hoort een nieuwe campagne bij: ‘Slow is good’, "want het water van Chaudfontaine legt een bijzonder lange reis af waardoor het op een natuurlijke manier zonder uitgebreide behandeling rechtstreeks van de bron in de flessen belandt. De campagne benadrukt die trage, natuurlijke reis van 60 jaar, waarvoor de twee druppels in het nieuwe logo ook symbool zijn, en de puurheid van het water. Die traagheid is voor Chaudfontaine een grote troef", aldus Chaudfontaine. 

Het is de eerste keer dat er voor Chaudfontaine een grote mediacampagne van deze omvang komt. Dit toont aan dat Coca-Cola echt gelooft in de toekomst van het Belgische watermerk en het belang om Chaudfontaine nationaal op de kaart te zetten. 

Het hele drankengramma is vanaf het begin van dit jaar voorzien van een nieuwe look en de Fusion en Sensation-lijnen verdwijnen. De eerste nieuwe bio-limonades zijn verkrijgbaar in twee verschillende smaken: Lemon Mint en Dark Berries, daar wordt in april nog een derde smaak aan toegevoegd: Orange.

 

 

Gerelateerde artikels

JOZO, met een snufje Mondriaan

Erfgoedcampagne met limited edition verpakking en zoutblik

JOZO, met een snufje Mondriaan

2 min.
Oddlygood® lanceert glutenvrije Dreamy Desserts
Plantaardige lasagne

Come a casa

Plantaardige lasagne

2 min.

Actueel

“Moeten op meer aanbodgedreven manier naar arbeidsmarkt kijken”
Frankrijk wil krimpflatie aanpakken
Sleutel mee aan de workforce managementtool van BookU
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy