Coca-Cola wil Chaudfontaine opnieuw op de kaart zetten als Belgisch bedrijf en uniek natuurlijk mineraalwatermerk. Daarom breidt Chaudfontaine’s gamma uit, en biedt het merk vanaf nu ook bio-limonades aan.
En daar hoort een nieuwe campagne bij: ‘Slow is good’, "want het water van Chaudfontaine legt een bijzonder lange reis af waardoor het op een natuurlijke manier zonder uitgebreide behandeling rechtstreeks van de bron in de flessen belandt. De campagne benadrukt die trage, natuurlijke reis van 60 jaar, waarvoor de twee druppels in het nieuwe logo ook symbool zijn, en de puurheid van het water. Die traagheid is voor Chaudfontaine een grote troef", aldus Chaudfontaine.
Het is de eerste keer dat er voor Chaudfontaine een grote mediacampagne van deze omvang komt. Dit toont aan dat Coca-Cola echt gelooft in de toekomst van het Belgische watermerk en het belang om Chaudfontaine nationaal op de kaart te zetten.
Het hele drankengramma is vanaf het begin van dit jaar voorzien van een nieuwe look en de Fusion en Sensation-lijnen verdwijnen. De eerste nieuwe bio-limonades zijn verkrijgbaar in twee verschillende smaken: Lemon Mint en Dark Berries, daar wordt in april nog een derde smaak aan toegevoegd: Orange.