Muurschildering in Gent en Ukkel

2 min.

Productnieuws

In het kader van een nieuwe marketingcampagne, 'One Coke Away From Each Other', werkte Coca‑Cola vorig weekend aan twee muurschilderingen. Je kan ze bewonderen in Gent ter hoogte van Palinghuizen 97 en voorbij de Waterloosesteenweg 882 in Ukkel. 

De campagne is de eerste wereldwijde actie onder de nieuwe merkfilosofie en -platform van Coca‑Cola, 'Real Magic'.

De muurschilderingen zijn het resultaat van een samenwerking tussen Coca‑Cola en verschillende Belgische partners en artiesten met nationale en internationale bekendheid.

Arnaud Hermant, die recent nog ‘Red’ ontwikkelde, de officiële mascotte van de Rode Duivels, maakte de illustratie die symbool staat voor de harmonie tussen de echte en virtuele wereld. De internationaal bekende Belgische graffiti-artiest SMOK, wiens werk al te zien was in Los Angeles en verschillende Europese steden, zorgde voor de muurschilderingen zelf.

Het collectief Glitch stond in voor de zogenaamde ‘video mapping’, de projectie van een geanimeerde achtergrond op de illustratie in het donker. Zie ook in de video hieronder! De artiesten van Glitch bewezen zich in het verleden al voor verschillende projecten, waaronder de ‘Largo Winch’-tentoonstelling in Parijs.

Het media-agentschap UM Belgium en de regie Mediafield stonden in voor het creatieve concept en de algemene productie.

Gerelateerde artikels

Little Cheese Farm scoort op World Cheese Awards
Jules Destrooper ‘Festive Collection’
Flandrien opnieuw in de prijzen

Actueel

Voortaan slechts één test
Traditionele streekproducten
Op de fiets voor buurtsupers en speciaalzaken
cover-supermag-okt-2021-hr.jpg

Super
MAG 4

SuperMAG nr. 4
Oktober 2021

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy