Met ‘Jeroen & Albert’ aan tafel voor de Warmste Week

2 min.

Jeroen Meus ontwikkelde vier nieuwe verspakketten voor Albert Heijn. De opbrengst van de verkoop van de pakketten gaat integraal naar de Warmste Week. 

Jeroen Meus ontwikkelde voor Albert Heijn vier nieuwe verspakketten: Balletjes in tomatensaus, Groentestoemp, Pasta met spekjes en Winterse bonensoep. Zalige klassiekers, extra op smaak gebracht met een streepje 'Jeroen'. De verspakketten zijn vanaf deze week te koop in de winkels van Albert Heijn en via www.ah.be.

Els Lagrou, hoofd marketing bij Albert Heijn: “Ik heb ze alle vier geproefd en ik vind ze niet alleen super makkelijk om te maken, maar ook heerlijk lekker. Verspakketten verkopen bij Albert Heijn altijd ontzettend goed, maar ik hoop dat de verkoop van deze vier echt door het dak gaat. Ik zou tegen iedereen willen zeggen: kom langs, koop ze, maak ze en geniet er met volle teugen van. Ze gaan nog beter smaken als je weet dat de opbrengst integraal naar de Warmste Week gaat.”

Vorig jaar sloegen Albert Heijn en Jeroen Meus met ‘het warmste gerecht’ al een eerste keer de handen in elkaar voor de Warmste Week. Dat smaakte duidelijk naar meer.

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy