Maison Perrier: nieuw assortiment bruisende drankjes

2 min.

Productnieuws

Maison Perrier, de recente uitbreiding van het bekende Franse watermerk Perrier, lanceert zijn eerste lijn van frisse, bruisende drankjes: met een stevige dosis pit en boordevol natuurlijke ingrediënten. 

Door de expertise van het iconische Perrier te combineren met een creatieve blik, belooft het nieuwe merk Maison Perrier een frisse wind te laten waaien in de wereld van bubbels met een smaakje. Met de lancering van het assortiment energiedranken, mocktails en gearomatiseerde waters schrijft Maison Perrier een opwindend nieuw hoofdstuk in zijn geschiedenis.

Vier nieuwe gamma's

Op zoek naar een alcoholvrij aperitief? Laat je verleiden door de verfijnde smaken van Maison Perrier Chic, een assortiment van bruisende mocktails geïnspireerd op beroemde cocktailrecepten, gecreëerd door ervaren mixologen. Op basis van vruchtensappen en natuurlijke aroma's is het assortiment verkrijgbaar in drie smaken om de hele zomer van te genieten: Citrus Fizz, Roséllini en Lemonjito.

Maison Perrier Forever is een assortiment aan bruiswaters die worden opgepept met natuurlijke aroma’s, verkrijgbaar in vijf frisse smaken: citroen, limoen, sinaasappel, braambes en perzik. 

Voor een fruitige, bruisende pauze kies je voor het assortiment Maison Perrier Magnetic Juice, een mix van bruisend water en intense vruchtensappen in gedurfde smaakcombinaties (perzik-kers en mango-ananas)

Tot slot heeft Maison Perrier het gamma Maison Perrier Energize gecreëerd voor wie een oppepper nodig heeft: dankzij de explosieve mix van vitamines, cafeïne, bubbels en natuurlijke smaken zorgt deze verkwikkende drank voor een ware energieboost. Deze drankjes vind je in twee smaken: braambes of een frisse combinatie van citroen & limoen

Gerelateerde artikels

Zo scoor je met sappig zomerfruit
Tony’s Chocolonely bij de invloedrijkste bedrijven ter wereld
Chimay lanceert eerste blikken

Actueel

AH Peeters-Govers koopt voormalige voetbalterreinen VC Gierle
Blijft Vlaamse jobbonus behouden voor lage lonen?
Op amper 3 minuten rijden heeft iedereen een supermarkt in de buurt, waarom blijven er dan nog steeds meer nieuwe opengaan?
cover-van-supermag-juni2025-hr.jpg

Super
MAG 3

SuperMAG nr. 3
Juni 2025

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy