Kraak de Kluis

2 min.

De Local Loyalty Group bedenkt, maakt en voert creatieve lokale marketingcampagnes uit in supermarkten en buurtsupers. Sommige van die acties vinden we zo leuk dat we ze hier graag delen. 

In oktober probeerden klanten van Proxy Delhaize Helchteren een kluis te kraken! Bij besteding van € 15,- of meer aan boodschappen ontvingen klanten een unieke codekaart. Die code mochten ze ingeven in de kluis. Gaat de kluis open? Dan heeft de klant de kluis gekraakt en ontvangt hij of zij de prijs die op dat moment in de kluis ligt. 

Deze actie is heel het jaar door inzetbaar en zorgt voor extra beleving op de winkelvloer. Daarnaast keren klanten gegarandeerd vaker terug naar de winkel.

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy