Klaar voor hét Weekend van de klant 2023?

2 min.

Superbuurt
Buurtsuper v/h jaar
Weekend van de Klant

Op 30 september en 1 oktober 2023 vieren we het Weekend van de klant. Jij bedankt je klanten met de Lotus Biscoff gevulde Speculooskoekjes en samen trappen we de verkiezing voor Buurtsuper van het jaar 2023 af. Ben jij er klaar voor?

Tijdens het Weekend van de Klant op 30 september en 1 oktober 2023 trappen we onze verkiezing voor Buurtsuper van het jaar af. De attentie - de Lotus Biscoff gevulde Speculooskoekjes - is dus ook mooi verpakt in de look-and-feel van die verkiezing én roept je klanten meteen op om voor jouw buurtsuper te stemmen.

Elke deelnemende winkel ontving samen met de koekjes ook een promotiepakket met een raamsticker en postkaartjes. Het online communicatiepakket kan je hieronder downloaden. Met dit materiaal kan jij je klanten oproepen om op jouw winkel te stemmen via de store locator op www.superbuurt.be. Per groepering wordt er één winnaar verkozen die we uitvoerig in de bloemetjes zetten.

Wat moet jij doen?

De 96 zakjes met 5 Lotus Biscoff gevulde Speculooskoekjes (50 gram) in campagneverpakking mag je enthousiast uitdelen tijdens het Weekend van de klant. 

Daarnaast ontving je ook een promotiepakket voor de verkiezing Buurtsuper van het Jaar met: 

  • een raamsticker, meer info vind je hier (of via het onderstaand artikel) en 
  • leuke postkaartjes die je klanten oproepen op jouw winkel te stemmen.

Het digitaal promotiepakket kan je hier (of via onderstaand artikel) downloaden. 

Dit materiaal mag je ook ophangen, uitdelen en verspreiden vanaf het Weekend van de klant! 

Je mag uiteraard ook je eigen acties opzetten om je klanten te overtuigen om zo veel mogelijk voor jouw buurtsuper te stemmen via de store locator van www.superbuurt.be

In oktober delen we via onze sociale media de video's waarin winkelbedienden getuigen waarom werken in de buurtsuper zo leuk is. We zijn bij elke franchsise langsgeweest. Deel de video dus ook op jouw media en ronsel zo niet enkel stemmen voor jouw buurtsuper maar ondersteun ook het sterke en nodige signaal dat we hiermee willen geven. 

Heel veel succes! 

Download nu je digitaal promomateriaal
Welkom in de  buurtsuper!

Hangt jouw sticker al op?

Welkom in de buurtsuper!

2 min.

Aandacht voor de winkelteams

Afgelopen maand is werken in de zelfstandige kleinhandel door sommigen flink op de korrel genomen", zegt ook Luc Ardies van Buurtsuper.be over deze campagne.

"Meer dan ooit moeten we extra aandacht vragen voor onze winkelbedienden. In kader van deze campagne zullen we daarom via een ruime onlinecampagne én een spot op Radio2 de medewerkers zelf aan het woord laten. Ze getuigen waarom werken bij de buurtsuper zo leuk is!"

"Dankzij de steun van de grootste commerciële groeperingen en alle buurtsupers, geven we een krachtig en vooral heel nodig signaal aan de buitenwereld: werken in de buurtsuper is leuk!"

Werken in de buurtsuper is leuk!

Gerelateerde artikels

Surf mee op de grote Superbuurt-mediacampagne
Dit kunnen jouw team én jouw klanten winnen
Worden jullie Buurtsuper van het jaar 2024?

Actueel

Flavor Shop betrekt team bij elke aanwerving
"Kwaliteit in plaats van lage prijzen promoten"
UNIZO wil af van overdreven ontslagbescherming
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy