Kinderbingo

2 min.

De Local Loyalty Group bedenkt, maakt en voert creatieve lokale marketingcampagnes uit in supermarkten en buurtsupers. Sommige van die acties vinden we zo leuk dat we ze hier graag delen. 

In september organiseerde Proxy Delhaize Meeuwen een Kinderbingo. Bij een besteding vanaf € 10,- aan boodschappen ontving de klant een bingokaart. Dagelijks werden er figuurtjes bekend gemaakt, zowel in de winkel als op de Facebook- en Instagrampagina. Staan deze figuurtjes op de bingokaart? Dan mogen klanten deze afstrepen. Heeft de klant een volle bingokaart? Dan konden ze een leuke prijs ophalen in de winkel. 

Deze kinderbingo is de ideale actie voor de allerkleinste fans. Dus ideaal om bijvoorbeeld in te zetten tijdens de vakantieperiodes! 

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy