Kidibul viert zijn 30ste verjaardag met de introductie van blikjes in een nieuw jasje. Deze kleurrijke en speelse blikjes komen in de smaken Appel, Appel-Aardbei en Appel-Tropical.
In 2024 viert de kinderdrank zijn 30ste verjaardag. Wat begon als een unieke innovatie in België, is vandaag uitgegroeid tot een van de meest geliefde kinderdranken in België. Om deze gelegenheid nog specialer te maken, heeft Kidibul ook een moderne make-over ondergaan. De verpakking straalt nu nog meer vreugde uit, perfect aansluitend bij de smaakvoorkeuren van de nieuwe generatie.
Kidibul werd in 1994 geboren, toen het Belgische Ciderhuis Stassen besloot een niet-alcoholisch sprankelend drankje speciaal voor kinderen te lanceren. Het idee was eenvoudig: een bruisend drankje waarmee ook kinderen de feestelijke momenten konden vieren, volledig afgestemd op hun smaak en zonder alcohol. De klassieke Kidibul met appelsmaak, die we vandaag de dag nog steeds kennen, was een voltreffer. Vanaf het begin koos Kidibul voor enkel natuurlijke ingrediënten, wat het ook populair maakte bij ouders die op zoek zijn naar gezondere alternatieven voor gesuikerde frisdranken.
Na de overname door de Franse groep La Martiniquaise in 2019 heeft Kidibul een frisse wind door het merk laten waaien. Dit resulteerde in een nieuwe look en de introductie van de blikjes in spannende smaken zoals Appel-Aardbei, Appel-Kers en Appel-Tropical.
Wist je dat…
- er 6 appels verwerkt zitten in 1 fles Kidibul?
- er 0% toegevoegde suikers in Kidibul zitten? Alle suikers komen uit het fruit zelf.
- de naam "Kidibul" afgeleid is van de woorden "kid" (kind) en "bulle" (Frans voor bel of bubbel)?
- er ook nog veel volwassenen fan zijn van Kidibul?