Isfi viert 40ste verjaardag met nieuwe naam

2 min.

Productnieuws

De grootste private label kruiden- en specerijenproducent Isfi wil haar productiecapaciteit met meer dan 30% verhogen en investeert hiervoor de komende jaren zo’n 2 miljoen euro. Deze groeistrategie gaat gepaard met de naamsverandering naar The Spice Factory. 

Sinds de overname in 2014 van Isfi door ondernemer Davy De Muyer en zijn managementteam, werkte het bedrijf in de luwte aan een double digit groeitraject met een verdubbeling van de omzet op vijf jaar tijd. Zo groeide Isfi uit tot de grootste producent van kruiden en specerijen voor private labels voor de retailsector en een toonaangevend merk voor de horeca en voedingsprofessionals in binnen- en buitenland.

Na de voorbije periode van structurering, strategische vernieuwing en consolidatie, maakt Isfi haar ambitieuze groeiplannen op de internationale private label markt bekend. Isfi wil haar productiecapaciteit met meer dan 30% verhogen en investeert hiervoor de komende jaren zo’n 2 miljoen euro. Deze groeistrategie gaat gepaard met de naamsverandering van het bedrijf Isfi naar The Spice Factory. 

“We werken er hard aan om jaar na jaar ons klantenbestand van retailers uit te breiden en de categorie kruiden en specerijen op een hoog serviceniveau verder te ontwikkelen. In België zijn we in dat segment marktleider. Onze ambitie is dan ook om minstens 1 nieuwe internationale retailerklant per jaar te maken”, aldus Davy De Muyer.

Van oudsher is Isfi het favoriete merk van verschillende (top)chefs. Verder is The Spice Factory is al jaar en dag producent van het merk Piet Huysentruyt & Dagelijkse Kost (Jeroen Meus). 

Gerelateerde artikels

Maison Perrier: nieuw assortiment bruisende drankjes
JOZO, met een snufje Mondriaan

Erfgoedcampagne met limited edition verpakking en zoutblik

JOZO, met een snufje Mondriaan

2 min.
Oddlygood® lanceert glutenvrije Dreamy Desserts

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy