Imagocampagne werkt samen met 8 influencers

1 min.

Imagocampagne
Superbuur

"Een goede buur? Dat is iemand waar je steeds terecht kan wanneer je plots zonder eitjes of melk zit. Maar is er één buur waar je kan aankloppen voor een biefstuk? Of een hele zak spruitjes? Of een volledig volkoren brood? Jawel! De buurtsupermarkt. Een plek van buren, voor buren. Je bent er altijd welkom. Maar belangrijker… De buurtsupermarkt is de buur die àltijd eitjes, suiker, melk en zelfs biefstuk, een hele zaak spruitjes en een volledig volkoren brood in huis heeft. De buurtsupermarkt heeft alles wat een perfecte buur zou moeten hebben, hoog tijd dus dat je hem hier eens voor bedankt!" 

Dat is de centrale boodschap van onze imagocampagne dit jaar. 

Zes Nederlandstalige en twee Franstalige influencers worden op pad gestuurd om die boodschap reëel te maken. Ze bellen aan bij een buur om dingen te vragen die je enkel bij je buurtsuper kan krijgen en … wachten op de reactie. 

Onder andere Nick Laenen, bekend van het programma ‘Blind Getrouwd’, gaat met een verborgen camera bij zijn buur langs om koffie, én melk en suiker én Jules De Strooper koekjes te vragen. 

De andere influencers zijn Astrid Coppens en Emilie Dupuis (FR) en ‘local heroes’ Kasper Heene, Eline Van Dingenen, Naomi & Carina, Amaury Van Kenhove en Marine Eloy (FR). Het resultaat van hun stunts wordt binnenkort verspreid via sociale media! 

We lichten hier al een tipje van de sluier met een kleine blooper van de sympathieke Nick Laenen :-)

 

 

Gerelateerde artikels

De bestellingen lopen vlot binnen!
Buurtsupers met een hart voor hun buurt
"Weekend van de klant is véél meer dan attenties uitdelen"

Actueel

Tomorrow & Localty overgenomen door Detail4Retail
Twee enseignes, een ondernemer
Maaltijdboxen in de lift
cover-supermag-april-2021.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2021

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy