“Human touch belangrijk in digitale wereld”

4 min.

Steven Van Belleghem gaf tijdens een livestream zijn visie over hoe een zelfstandige buurtsuper zich kan positioneren in een gedigitaliseerde retail. Deze vier minuten durende video geeft een korte impressie.

“Net door de digitale revolutie is de ‘human touch’ en empathie belangrijker geworden”, zegt hij. Hestia Perkisas, onze expert ‘digitale marketing’, geeft aan dat een professioneel sociaal mediabeleid die ‘human touch’ versterkt.

Zin in meer? Bekijk dan de volledige livestream of sluit je nog aan bij ons 'social media jaartraject'! 

Doe mee!

Doe mee!

Al meer dan 50 buurtsupermarkten nemen deel aan ons begeleidingsproject rond sociale media. Kan jij ook professionele hulp gebruiken in jouw social media beleid?

Neem dan asap contact op met onze digital marketeer, Hestia Perkisas via hestia.perkisas@buurtsuper.be en schrijf je nog in voor ons 'social media jaartraject'. 

TIP: Wist je al dat we dit jaartraject aanbieden voor slechts € 630? Een kostprijs die veel lager is dan de marktconforme tarieven van de gespecialiseerde communicatiebureaus.

Mail Hestia Perkisas

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy