Hoe kunnen zelfstandige buurtsupers zich profileren tegenover e-commerce?
"E-commerce is een heel kapitaalintensief model waarmee weinig te verdienen valt. Het zijn vooral de grote boodschappen, kassatickets van 75 euro en meer, die naar online verkoop zullen verschuiven." Dat zei Professor Van Ossel in een interview met SuperMAG.
"Elke zelfstandige buurtsuperuitbater zal voor zichzelf moeten bekijken hoeveel van zijn omzet onder die noemer valt. Het goede nieuws is dat de omzet die hij verliest waarschijnlijk de minst rendabele is. Er is en blijft een consumentenbehoefte aan door zelfstandigen uitgebate convenience stores die minder last gaan hebben van e-commerce."
Ontdek in de video hieronder zijn volledige antwoord op de vraag hoe zelfstandige buurtsupers zich kunnen profileren tegenover e-commerce.

Interview Gino Van Ossel
Actueel

Weekend van de klant 2023
Heb jij je attenties en promopakket goed ontvangen?
Lees artikel

Belorta
Lokale telers in pop-upexpo van fotograaf Jimmy Kets
Lees artikel
