Gezocht: Office Manager voor UNIZO Winkelraad (Buurtsuper.be en Modeunie)

2 min.

Buurtsuper.be en Modeunie zoeken op korte termijn een administratieve toeverlaat die, samen met twee andere collega’s, er plezier in schept om de nodige structuur en orde te ontwikkelen. Heb jij zin om ons 18-koppig team (fulltime) bij te staan en verantwoordelijk te worden voor de organisatie van ons secretariaat en backoffice? Solliciteer dan meteen! 

UNIZO Winkelraad is de koepel van twee sectororganisaties: Buurtsuper.be (www.buurtsuper.be) en Modeunie (www.modeunie.be) en een opleidingscenter voor de zelfstandige kleinhandel (www.pmocvba.be).

Onze kerntaken zijn de belangenverdediging, het organiseren van ledenevents en het aanbieden van concrete ledenvoordelen en diensten. Dankzij de ondertekening van een Convenant met de Vlaamse Regering staan onze collega's ook in voor de promotie van opleidingen en duaal leren bij kmo’s uit de winkelsector.

Momenteel zijn we met 18 collega’s die onze job met hart en ziel uitoefenen. Wij zoeken op korte termijn een administratieve toeverlaat die, samen met twee andere collega’s, er plezier in schept om de nodige structuur en orde te ontwikkelen en ons op die manier fulltime bij te staan in de organisatie van ons secretariaat en backoffice.

Waar mag jij je aan verwachten?

Je bent mede-verantwoordelijk voor de organisatie van de klassieke secretariaatstaken, het klassement en de informatiestroom.

Je biedt administratieve ondersteuning en opvolging van diverse projecten.

Ook het voorbereiden van mailings, vergaderingen, presentaties, seminars, congressen … behoren tot jouw takenpakket.

Je onderhoudt in- en externe contacten met medewerkers, leden en partners.

Tot slot zal je ook instaan voor de administratieve opvolging van het leden- en klantenbeheer op basis van een CRM systeem (en zie je het zitten om af en toe telefonische prospectie te doen).

Pas jij in het plaatje?

  • Je hebt een opleiding management assistent genoten of bent in het bezit van een bachelor diploma.
  • Een eerste werkervaring als office manager is een pluspunt.
  • Je bent communicatief zeer sterk en ook jouw administratieve en ordelijke vaardigheden staan op punt. 
  • Je hebt een dynamisch karakter en kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. 
  • Affiniteit met de kmo-wereld is een meerwaarde. 

Salaris en voorwaarden

  • Je komt terecht in een tof team met 18 gedreven collega’s waarbij je heel wat verantwoordelijkheden voor jouw rekening mag nemen.
  • Uiteraard kan je ook beroep doen op opleidingsmogelijkheden tijdens je loopbaan.
  • We bieden jou een contract aan van onbepaalde duur. Je mag daarnaast rekenen op een marktconforme verloning, aangevuld met extralegale voordelen (groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, ...).
  • Tot slot bieden we ook de mogelijkheid aan om deels van thuis te werken.

Gerelateerde artikels

Netwerkavond speciaalzaken bij Alfa Fish
Verkoop Parkwind duwt jaarwinst Colruyt boven miljard euro
Nieuwe Alvo ‘Waasmarkt’ zet in op lokaal en vers

Actueel

Netwerkavond speciaalzaken bij Alfa Fish
Verkoop Parkwind duwt jaarwinst Colruyt boven miljard euro
Nieuwe Alvo ‘Waasmarkt’ zet in op lokaal en vers
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy