Voor het veertiende jaar op rij hebben meer dan 10.000 Belgische consumenten tal van innovatieve producten getest en geëvalueerd binnen ‘Gekozen Product van het Jaar’ en ‘Gekozen Huismerk van het Jaar’ concept. Het onafhankelijke onderzoeksinstituut NielsenIQ voerde het onderzoek en integreerde de real life testing resultaten die door de treetz mobiele app werden gerealiseerd.
Ontdek de winnaars (food en non-food) via de links hieronder.
Zet jij ze in jouw buurtsuper ook in de kijker?
De winnaars van deze eretitel mogen het hele jaar door het felrode logo gebruiken in al hun communicatie-uitingen. “In een tijd waarin consumenten vertrouwen en bevestiging alsmaar belangrijker vinden, biedt het logo de merken een extra mogelijkheid om hun zichtbaarheid op de winkelvloer te vergroten en betekenisvolle verbindingen te maken met de consument”, aldus de initiatiefnemers.
Consumenten hebben de producten onder meer beoordeeld op hun vernieuwende karakter, aantrekkelijkheid en de aankoopintentie. Innovaties hadden onder meer te maken met het product zelf, het recept, de productiewijze of de verpakking.