Vanaf begin september zetten we de troeven van de buurtsuper in de kijker met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’. Via de campagnewebsite superbuurt.be kunnen jouw klanten op de Super Jackpot spelen én op hun favoriete Super Team stemmen.
Jules Destrooper is opnieuw partner van onze imagocampagne en voorziet de attentie tijdens het 'Weekend van de Klant 2020'. Het Belgische familiebedrijf wil via haar deelname de lokale handelaar ondersteunen, de band met de eindconsument versterken en aantonen dat het bedrijf, ondanks haar lange bestaan, nog steeds relevant is.
“De lokale supermarkten en speciaalzaken staan vandaag nog steeds in voor een belangrijk deel van onze omzet. Het is dan ook met groot plezier dat we onze schouders zetten onder deze campagne. We zijn natuurlijk ook heel blij dat onze Natuurboterwafel, die dit jaar 130 kaarsjes uitblaast, werd gekozen als geschenkje tijdens 'Weekend van de Klant 2020'."
"Daarnaast biedt onze deelname een mooie opportuniteit om ons verhaal te vertellen en te onderstrepen dat we geen gebruik maken van bewaarmiddelen, kleur- en kunstmatige smaakstoffen. Onze koekjes worden tot op vandaag nog steeds gebakken met de puurste ingrediënten, waaronder echte boter. Dit is onze grote sterkte die we meer dan ooit willen overbrengen.”
TIP: Check hier onze leuke stop-motion met de heerlijke Jules Destrooper Butter Crisps.
Actueel
![Multifranchisers in opmars](https://www.buurtsuper.be/media/cache/440x250/uploads/media/66b1f6ece3942/buurtsuper-podcast-20240611-hr-076.jpg)
Column Luc Ardies
Multifranchisers in opmars
Lees artikel
![En hoe zit het nu met het statiegeld?](https://www.buurtsuper.be/media/cache/440x250/uploads/media/5fc8a20b3b28a/iss-24040-01334.jpg)
voor jou gelezen
En hoe zit het nu met het statiegeld?
Lees artikel
![Franse Carrefour ‘verzelfstandigt’ eigen winkels](https://www.buurtsuper.be/media/cache/440x250/uploads/media/6502d4622f647/shutterstock-1410943760-2.jpg)