Een ‘superbuurt’ dankzij Essity


Superbuur
Imagocampagne

Vanaf begin september zetten we de troeven van de buurtsuper in de kijker met de slogan ‘De buurtsuper, jouw perfecte buur’. Via de campagnewebsite superbuurt.be kunnen jouw klanten op de Super Jackpot spelen én op hun favoriete Super Team stemmen. Essity ondersteunt deze campagne.

Essity ontwikkelt, produceert en verkoopt diverse producten en oplossingen binnen de bedrijfssegmenten Personal Care, Consumer Tissue en Professional Hygiene. "Als bedrijf is Essity toegewijd om via toonaangevende hygiëne- en gezondheidsoplossingen het welzijn te verbeteren van de consument. Daar het ook gaat om producten en diensten waarmee de consument dadagelijks in contact komt. Deelname aan de imagocampagne is tweeledig. Namelijk, meer zichtbaarheid en bekendheid creëren alsook de consument laten kennismaken en in de watten leggen met onze producten en diensten”.

https://www.essity.com/brands/

Gerelateerde artikels

De bestellingen lopen vlot binnen!
Buurtsupers met een hart voor hun buurt
"Weekend van de klant is véél meer dan attenties uitdelen"

Actueel

Tomorrow & Localty overgenomen door Detail4Retail
Twee enseignes, een ondernemer
Maaltijdboxen in de lift
cover-supermag-april-2021.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2021

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy