Een 'bloemetje' voor Moederdag
UNIZO vroeg aan drie illustratoren om doorheen het jaar 26 leuke visuals te maken rond de belangrijkste verkoopmomenten. Bedoeling is telkens om het ‘winkelhieren’ te promoten. Deze keer was Moederdag aan de beurt.
Download hier de leuke visual om 'm ook te delen op jouw social media!
Bij UNIZO hebben we het 'aankopen doen in de winkelstraat of bij een lokale webshop' omgedoopt tot 'winkelhieren'. Wie winkelhiert, kiest er bewust voor om geld uit te geven in een zaak van bij ons.
UNIZO vroeg aan drie illustratoren om doorheen het jaar 26 leuke visuals te maken rond de belangrijkste verkoopmomenten. Bedoeling is telkens om het ‘winkelhieren’ te promoten.
De illustrator van dienst is Tom Cartoon. Hij creëerde een visual waarmee hij duidelijk maakt dat je de bal - hoe goed bedoeld ook - al eens kan misslaan op Moederdag. Misschien heb jij in je zaak wél wat cadeautjes die alle mama’s leuk vinden.
Download de visual hieronder en deel hem zelf ook om zelf ook het winkelhieren – in jouw zaak! - te promoten.