Een 'bloemetje' voor Moederdag

2 min.

UNIZO vroeg aan drie illustratoren om doorheen het jaar 26 leuke visuals te maken rond de belangrijkste verkoopmomenten. Bedoeling is telkens om het ‘winkelhieren’ te promoten. Deze keer was Moederdag aan de beurt.

Download hier de leuke visual om 'm ook te delen op jouw social media! 

Bij UNIZO hebben we het 'aankopen doen in de winkelstraat of bij een lokale webshop' omgedoopt tot 'winkelhieren'. Wie winkelhiert, kiest er bewust voor om geld uit te geven in een zaak van bij ons.

UNIZO vroeg aan drie illustratoren om doorheen het jaar 26 leuke visuals te maken rond de belangrijkste verkoopmomenten. Bedoeling is telkens om het ‘winkelhieren’ te promoten. 

De illustrator van dienst is Tom Cartoon. Hij creëerde een visual waarmee hij duidelijk maakt dat je de bal - hoe goed bedoeld ook - al eens kan misslaan op Moederdag. Misschien heb jij in je zaak wél wat cadeautjes die alle mama’s leuk vinden. 

Download de visual hieronder en deel hem zelf ook om zelf ook het winkelhieren – in jouw zaak! - te promoten.

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy