Delhaize ondersteunt muzieksector

2 min.

Productnieuws
Coronacrisis

De cultuursector, en meer bepaald de muzieksector, wordt al meer dan een jaar getroffen door de wereldwijde COVID-19-pandemie. Om deze sector te helpen, creëerde Mathieu Terryn, lid van de groep Bazart, zijn merk rosé in blik, Plus One, exclusief verkrijgbaar bij Delhaize.

Voor elk blikje dat verkocht wordt, schenkt Plus One €0,25 aan LIVE2020, een fonds dat een financiële bijdrage wil leveren aan alle professionals in de muziekindustrie: DJ’s, podiumbouwers, geluidstechnici, muzikanten...

Delhaize steunt dit initiatief door de verkoop van Plus One Rosé en heeft beslist om nog verder te gaan: als er vóór 1 augustus 100 000 blikjes worden verkocht, verbindt het zich ertoe de gift van Plus One Rosé aan LIVE2020 te verdubbelen, met andere woorden om een extra donatie van €25.000 aan het fonds te doen. Ook de Belgische zanger Saule steunt dit initiatief en is de Franstalige ambassadeur van deze challenge.

Gerelateerde artikels

Plantaardige lasagne

Come a casa

Plantaardige lasagne

2 min.
Cacaoprijzen stijgen, maar niet alle lokale chocoladeproducenten voelen dat
Boost je gezondheid en energie met de kiwi’s van Zespri

Actueel

Nieuwe regering zal geen vleestaks invoeren
Van Eccelpoel opnieuw aan het verbouwen
Drie podcasts over lokale voeding
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy