Delhaize ondersteunt muzieksector

2 min.

Productnieuws
Coronacrisis

De cultuursector, en meer bepaald de muzieksector, wordt al meer dan een jaar getroffen door de wereldwijde COVID-19-pandemie. Om deze sector te helpen, creëerde Mathieu Terryn, lid van de groep Bazart, zijn merk rosé in blik, Plus One, exclusief verkrijgbaar bij Delhaize.

Voor elk blikje dat verkocht wordt, schenkt Plus One €0,25 aan LIVE2020, een fonds dat een financiële bijdrage wil leveren aan alle professionals in de muziekindustrie: DJ’s, podiumbouwers, geluidstechnici, muzikanten...

Delhaize steunt dit initiatief door de verkoop van Plus One Rosé en heeft beslist om nog verder te gaan: als er vóór 1 augustus 100 000 blikjes worden verkocht, verbindt het zich ertoe de gift van Plus One Rosé aan LIVE2020 te verdubbelen, met andere woorden om een extra donatie van €25.000 aan het fonds te doen. Ook de Belgische zanger Saule steunt dit initiatief en is de Franstalige ambassadeur van deze challenge.

Gerelateerde artikels

Tamari Vinaigrettes en Sweet Chili Saus
Week van de stoofvlees-friet
Nieuwe look & feel voor Peterman

Actueel

‘Coronapremie’ per bedrijf of per sector onderhandeld?
Bezoek Wereld Expo Dubai & Dubai en Abu Dhabi
Compromis over loonakkoord
cover-supermag-april-2021.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2021

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Franchise
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Info & advies

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy