Crashed Glass

2 min.

Productnieuws

Meer dan 1 op 3 Belgen geeft toe dat ze in 2022 met de auto reden onder invloed van alcohol. Onder het motto “Wanneer je nog moet rijden, drink dan Jupiler 0,0%. Auto’s kunnen een tweede leven krijgen, mensen niet”, lanceert Jupiler glazen die gemaakt zijn uit ruiten van autowrakken van alcoholgerelateerde ongevallen.

“Jupiler wil zijn verantwoordelijkheid nemen en de mensen doen nadenken over hun alcoholconsumptie daar waar het ertoe doet: op café, wanneer mensen nog thuis moeten geraken. Begin maart werd daarom al een pilootproject gelanceerd in verschillende cafés in België waarbij consumenten in aanraking kwamen met de glazen. De eerste reacties waren erg positief. Ondanks het initieel shockeffect, doet het iedereen wel tweemaal nadenken over wat de gevolgen kunnen zijn indien men rijdt onder invloed van alcohol”, aldus Josse Peremans, marketing director bij Jupiler. 

Jupiler lanceerde zijn non-alcoholisch alternatief reeds in 2016. Met haar 'crashed glass' campagne doet Jupiler een oproep aan alle Belgen om hun verantwoordelijkheid op te nemen: denk na over hoe je veilig thuis geraakt alvorens je op stap gaat, of geniet van alcoholvrije alternatieven zoals Jupiler 0,0% indien je nog moet rijden. 

Gerelateerde artikels

Vernieuwde smaak en verpakking voor Sprite
Pauwels Sauzen brengt smaak tijdens het BBQ-seizoen
Hendrick’s presenteert Flora Adora

Actueel

Vader en zoon stoppen er mee
Coöperatie Hoogstraten strikt Sven Ornelis als ambassadeur
Hoe Albert Heijn volgens insiders met verlies verkoopt
cover-supermag-april-2023-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2023

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy