Crashed Glass

2 min.

Productnieuws

Meer dan 1 op 3 Belgen geeft toe dat ze in 2022 met de auto reden onder invloed van alcohol. Onder het motto “Wanneer je nog moet rijden, drink dan Jupiler 0,0%. Auto’s kunnen een tweede leven krijgen, mensen niet”, lanceert Jupiler glazen die gemaakt zijn uit ruiten van autowrakken van alcoholgerelateerde ongevallen.

“Jupiler wil zijn verantwoordelijkheid nemen en de mensen doen nadenken over hun alcoholconsumptie daar waar het ertoe doet: op café, wanneer mensen nog thuis moeten geraken. Begin maart werd daarom al een pilootproject gelanceerd in verschillende cafés in België waarbij consumenten in aanraking kwamen met de glazen. De eerste reacties waren erg positief. Ondanks het initieel shockeffect, doet het iedereen wel tweemaal nadenken over wat de gevolgen kunnen zijn indien men rijdt onder invloed van alcohol”, aldus Josse Peremans, marketing director bij Jupiler. 

Jupiler lanceerde zijn non-alcoholisch alternatief reeds in 2016. Met haar 'crashed glass' campagne doet Jupiler een oproep aan alle Belgen om hun verantwoordelijkheid op te nemen: denk na over hoe je veilig thuis geraakt alvorens je op stap gaat, of geniet van alcoholvrije alternatieven zoals Jupiler 0,0% indien je nog moet rijden. 

Gerelateerde artikels

Een sportieve zomer met Stoffels Tomaten
Little Dish

Getest door 250 Tiny Tasters

Little Dish

2 min.
Favoriete BBQ-vlees van de Belg is …

Actueel

Zomerse podcasts

AllesMAG, niets moet!

Zomerse podcasts

2 min.
Hoe sexy is de buurtsuper op de arbeidsmarkt?
Doe mee aan de fotowedstrijd!
schermafbeelding-2024-06-18-om-07-45-36.png

Super
MAG 3

SuperMAG nr. 3
Juni 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy