Brouwerij Haacht schakelt een versnelling hoger met haar alcoholvrije bieren. Vier maanden na de lancering van de nieuwe SUPER 8 Flandrien 0.0, is het nieuwe bier niet alleen te verkrijgen in de horeca, het ligt voortaan ook in de rekken van alle drankenhandelaars én bij de grote supermarktketens Colruyt en Carrefour.
Amper vier maanden na de lancering van haar allereerste alcoholvrije SUPER 8-bieren in de horeca, zet Brouwerij Haacht een belangrijke nieuwe stap in het NA-verhaal. Drankenhandelaars omarmden het aanbod al de voorbije weken. Nu volgen ook de grote supermarktketens. Zo zullen bij Colruyt en Carrefour voortaan SUPER 8 Flandrien 0.0 over de toonbank gaan.
Brouwerij Haacht zet zichzelf dit najaar ook in de kijker met haar paradepaardje SUPER 8 Flandrien, het bier van de koers. Het bier krijgt de komende maanden een eigen roadshow tijdens de veldritwedstrijden in ons land en de wielerzesdaagse van Gent. Centraal in die campagne staat wielerlegende en rasechte Flandrien Philippe Gilbert.
“We zullen deze herfst en winter bij diverse cyclocross-wedstrijden aanwezig zijn. Denk aan de iconische Koppenbergcross op 1 november. Maar het hoogtepunt van onze activaties dit jaar is de Gentse Zesdaagse, waarvoor we een spannende wielerchallenge hebben uitgewerkt. Zo zetten we onze Flandrien bij de wielerliefhebber op de kaart,” aldus Philippe Michiels van Brouwerij Haacht.