Alle B’tje helpen

2 min.

Proxy Delhaize Grootzand (Grembergen) ondersteunt lokale vereniging met een 'B’tjes actie', opgezet door Local Loyalty Group. 

Klanten krijgen bij een aankoopschijf van € 10 een muntje, een B’tje omdat ‘alle beetjes helpen’. Deze muntjes kunnen zij bij een van de displays inleveren en zo hun favoriete vereniging of stichting steunen. Aan het eind van de campagne doneert de winkel € 5.000, verdeeld over de verengingen aan de hand van het aantal B’tjes dat ze wisten te verzamelen in hun display.

Deze campagne is opgezet door Detail4Retail, onderdeel van Local Loyalty Group. Een mooi initiatief om lokale verenigingen en stichtingen een hart onder de riem te steken! 

Local Loyalty Group biedt supermarkten complete en lokale promotieplannen. Het is een samensmelting van Tomorrow (specialist in plaatjes- en verenigingsacties), Detail4Retail (organiseert lokale acties en spaaracties van A-merken) en Localty (ondersteunt supermarkten met hun sociale media). 

Gerelateerde artikels

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen

Actueel

Iconische en ongeëvenaarde trappistenbieren
Week van Hoogstraten

4 tem 12 mei 2024

Week van Hoogstraten

3 min.
1 op 7 Nederlanders rijdt tenminste half uur om voor goedkopere boodschappen
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy