AH, Jumbo en Plus introduceren 'slimme' displays


"Door de inzet van de Proteus-display wordt 85 % aan karton bespaard en tot negentig procent CO2-reductie bereikt", aldus Pure Value-ceo Bram van Schijndel. Met behulp van slimme technologie kan gemeten worden of de display op de winkelvloer staat en wat de vulgraad is, waardoor de supermarkten hun promoties kunnen optimaliseren. "Traditioneel worden vrijwel alle promoties apart gevuld bij een logistiek dienstverlener en vervolgens naar de winkels gebracht", aldus Van Schijndel. "Dit geeft buiten extra transport ook veel complexiteit in de keten en leidt door te hoge volumes per winkel tot een laag rendement per promo-spot." Met de nieuwe displays kunnen de supermarkten hun rendement volgens Van Schijndel verhogen.

Bron: retaildetail.nl

Gerelateerde artikels

“Moeten op meer aanbodgedreven manier naar arbeidsmarkt kijken”
Frankrijk wil krimpflatie aanpakken
Sleutel mee aan de workforce managementtool van BookU

Actueel

“Moeten op meer aanbodgedreven manier naar arbeidsmarkt kijken”
Frankrijk wil krimpflatie aanpakken
Sleutel mee aan de workforce managementtool van BookU
paginas-van-supermag-april24-hr.jpg

Super
MAG 2

SuperMAG nr. 2
April 2024

Ledenvoordelen

  • HACCP & Voedselveiligheid
  • Voedingsspeciaalzaken
  • Personeels- en Managementopleidingen
  • Loon- en arbeidsvoorwaarden
  • Franchise
  • Info & advies
  • Andere voordelen

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

We bewaren je gegevens voor een correcte opvolging, meer info in onze privacy policy