Na een grondige renovatie heeft de nieuwe AD Delhaize Mol haar deuren geopend. Op deze nieuwe locatie stapte zelfstandig uitbater Frederic Hoeck af van de klassieke inrichting, ten voordele van een nieuw winkelconcept waarbij de nadruk ligt op een vlotte en efficiënte service, innovatie en inspiratie.
"Met een nieuwe bakkerij en eigen beenhouwerij ligt er nog meer focus op een sterk uitgebreid en vers assortiment. Klantenbeleving en convenience staan voor mij en mijn team centraal in heel deze vernieuwing”, aldus Frederic Hoeck.
Duurzaamheid is een prioriteit voor Delhaize en AD Mol. Zo zijn alle Delhaize winkels 100% CO2-neutraal, ook de AD Mol. Daarom werd de winkel bijkomend geïsoleerd, zal voortaan verwarmd worden met warmtepompen en werd een nieuw, ultrazuinig ventilatiesysteem geïnstalleerd. De koeling zal voortaan gebeuren via CO² en ook de ramen werden uitgerust met dubbel glas en de oude verlichting werd vervangen door LED-verlichting.
Enkele cijfers
- 20 medewerkers
- 1400 m² verkoopoppervlakte
- 100 parkeerplaatsen
- 15.000 producten
- 4 kassa’s en 4 quickscans