Vandaag opende de nieuwe AD Delhaize Herselt officieel haar deuren. Deze AD heeft een uitgebreide charcuterie-afdeling, een groot assortiment met specialiteiten uit de hele wereld en een groot aanbod aan vegetarische producten.
“Licht, ruimte, inspiratie via een uitgebreid assortiment van kwaliteitsvolle en gezonde producten, nabijheid, service en winkelcomfort zijn de kernwoorden van AD Delhaize Herselt,” zegt Philippe Hoeck, een van de zelfstandige uitbaters van AD Delhaize Herselt.
“Deze winkel werd gebouwd volgens het nieuwste AD-winkelconcept. Dat wil zeggen met ruime gangpaden, sfeervolle verlichting, warm kleurgebruik en een aanbod dat gemak resoluut centraal stelt. Want klanten zijn op zoek naar inspiratie, nieuwigheden, kwaliteit en gemak."
In AD Delhaize Herselt kunnen klanten genieten van kwaliteitsvolle bediening aan de charcuterie-afdeling aanvullend met een Dierendonck assortiment en een uitgebreide selectie aan vers versneden kazen, dagelijkse kraakverse broden uit het bakkerij-atelier, verse sushi van Izakaya en een ruim assortiment aan vegetarische producten in de winkel alsook verse vis-, kreeft- en vleesbereidingen uit eigen keuken.
Philippe en Yves Hoeck zijn de zelfstandige uitbaters van nog drie andere AD Delhaizewinkels in de regio: AD Pallieter, AD Bloemmolens en AD Itegem.
Enkele cijfers
- 37 medewerkers
- 16.000 productreferenties, met een focus op verse producten
- 1.850 m² verkoopoppervlakte
- 100 parkeerplaatsen
- 4 kassa’s en 4 quickscans
- Ook open op zondag, tussen 8u30 en 13 uur
Actueel

Would Be Chef
Coöperatie Hoogstraten strikt Sven Ornelis als ambassadeur
Lees artikel

Voor u gelezen
Hoe Albert Heijn volgens insiders met verlies verkoopt
Lees artikel
