AD Delhaize Ardooie heropent vandaag officieel haar deuren. Gedurende zes weken werden verschillende werken uitgevoerd en het resultaat mag er zijn. “We hebben woord gehouden. Ongeveer een jaar na de overname van de winkel, kunnen onze klanten hun inkopen doen in een volledig vernieuwde winkel”, vertelt uitbater Roel Van Loo.
Het nieuwe AD-winkelconcept wordt vooral gekenmerkt door ruime gangpaden, betere visibiliteit, sfeervolle verlichting, warm kleurgebruik en een aanbod dat gemak resoluut centraal wil stellen. Ook werden er vier extra snelkassa’s geplaatst.
Belangrijke nieuwigheden zijn een groot on-the-go assortiment, dagelijks meermaals afgebakken brood, een ruim aanbod in de traiteurafdeling met eigen bereidingen, lokale kazen en charcuterie in bedieningsstand, een uitgebreide fruit -en groentenafdeling, een vernieuwde kassazone met quickscans en vegetarische producten, bio, glutenvrij, …
Enkele cijfers
- 35 medewerkers
- 1500 m² verkoopoppervlakte
- 85 parkeerplaatsen
- 16.000 producten
- 5 kassa’s en 4 quick scans